Ioren Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 "Verdens beste pappa - hakkespettboken for førstegangsfedre" Trooor jeg
Tulletutta Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Tusen takk, blir nok ikkje brukt av samboeren men kan jo gjøre ett forsøk akkurat nå leser eg høgt fra mi bok kvar søndagskveld for han he he..
Caelyn Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Signerer Loren.. Hihihihi.. Vi fikk den boka av svigermor og har lest den både sambo og jeg. Virkelig en humoristisk og artig bok. Men veldig mange gode poeng!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Cathy_87+Babygullet23.10.07: Må virkelig anbefale den boken...tror kanskje samboeren din kommer til å like den jeg...den er skrevet av en mann, på gutters premisser og er skikkelig humoristisk samtidig som den presenterer fakta...så d blir ikke vanlig faktalesing.. Samboeren min er absolutt ikke glad i å lese bøker, men da jeg kjøpte den til han slukte han den og leste hver dag...jeg fikk ikke lov å låne den (d var pappaen sin bok må vite, he he...) så jeg måtte smuglese den når han ikke var hjemme... Han gav ikke uttrykk for å være særlig interessert i graviditeten i begynnelsen, selv om dette var et planlagt svangerskap..dette var før vi kjente bevegelser og hadde vært på ul...men da han fikk boken ble han skikkelig interessert, og fulgte nøye m på hvilken uke vi var i bl.a. (for d står om utviklingen fra uke til uke i pappaboken...) Om ikke samboeren din vil lese den, så får du hvertfall en humoristisk bok å lese
Carta Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Det finnes "Verdens beste mamma" også! Den er også veldig festlig! Lo meg skakk til tider!
eli81*høygravid* Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Pappa for første gang av Finn Bjelke er også å anbefale. Min mann likte den i alle fall veldig godt!
velsignet med to Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Noen som vet hvilke bokhandlere som fører denne hakkespettboken da? Har lyst til å kjøpe den til samboeren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå