*3 prinsesser* Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Er så stolt av henne:-) Nå lurte jeg på om det er noen ide å slutte med den på natten og? Har dere i så fall noen tips?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Med en gang, på den måten blir hun ikke vandt til å få lov til å tisse i bleia om natten... Vi tok det med den gang, og har hatt 3 uhell siden, 9 mndr siden... Hvor gammel er hun?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Hvordan er bleiene om morgenen?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jeg ville ikke stresset med det. Noen har bare tørre bleier om mornigen og er klare bare dager/uker etter bleieslutt på dagtid, men svært mange må bruke nattbleie mye, mye lenger, gjerne i 1-2 år eller mer etter de sluttet med dagbleie. Er bleiene hennes kliss våte om morningen tror jeg ikke hun er klar enda, er de tørr er det jo bare å forsøke? Du kan jo også prøve å motivere henne og se om det går, men går det ikke så har dere god tid. Mange så små barn tisser i søvne en god stund til enda og det er lite man kan gjøre med det når de tisser i søvne.
MGT Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 De sier at når bleia er tørr om morgenen så er hun klar. Ville ikke stresset med det.
*3 prinsesser* Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Bleiene er våte om morgenen....takk for råd jenter. Kan jeg spørre hvor gamle deres barn var da de sluttet med nattbleie?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Han sluttet to uker før han var 3 år gammel... Både på dag og natt...
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Eldstegutten min var 2 år og 8 mnd da han sluttet med dagbleie, men 4 år og 3 mnd da nattbleien gikk av. da hadde han vært oftere og oftere tørr fra han var akkurat 4 år og helt tørr siste mnd før vi tok bleien av. Han fikk ta det i sitt tempo og har ikke hatt ett eneste uhell siden han sluttet med nattbleie. Kunne nok ha tenkt meg å fått ham tørr før, men han var ikke klar, tisset når han sov (prøvde 2-3 ganger før han sluttet) og ble lei seg.
lena1983 Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 mi jente var 2 ,5 når ho slutta med dag bleie. Men hädde natt bleie til ho var 3 ca. stressa ikke me at ho skulle slutte for fikk en lillbror da ho var 2,10 . så tenkte det var bedre ho fikk styre det litt selv
annie-77 Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Ja er nok lenge til vi får tulla nattørr for hun er alltid mest tørst på ettermiddag og kveldstid, så bleia er oftest våt på morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå