VinterSol+2 Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 hehe. det var meg da. som bor på notodden. men er jo fremdeles omtrent like langt unna.. :-(
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Mamma bor i Skien, så jeg er her litt...er faktisk i Skien akkurat nå, men reiser til Oslo imorra. Kommer vel igjen hit i månedskiftet juli/august.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Jaa du! Vi som begge har små prinsesser burde møtes ein gang :-)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Ååh, så moro! Det hadde vært moro å treffes, kjenner omtrent ingen her med unger på samme alder eller som er i samme situasjon (ung mor)..
VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 ja, syns vi kan få til å treffes, Grorud! hvor lett/vanskelig er det for deg å komme til notodden da? jeg kjører ikke bil,så jeg er desverre avhengig av kollektivtransport eller gåavstand.. men skjer en del moro på notodden utover høsten da, har meldt meg på babysang-kurs, bl.a, og så har jeg hørt rykter om babysvøm.. :-)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Kjører ikke bil jeg heller, men kjæresten min gjør da.. he he.. Jeg skal melde meg på babysvømming på Gullbring i Bø!! Det er jo ikke såå langt fra Notodden da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå