En_av_hver Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Mannen min vil kjøpe sånn til snuppa (vi reiser til Syden til uka). Jeg synes de ser så ekle ut å ha på....Noen med erfaringer? :-)
lilletupp & spira Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Hei Gå inn på www.stingray.com.au ( www.sunwear.no selger stingray produkter) De er ledenede i Australia på solbeskyttelse, jeg har også fått anbefalt dette. Skal kjøpe en til snuppa til vi skal til syden, samt sånne badsko. Lykke til og god tur : )
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Vi har sånn fra apoteket, og den var helt topp :-) Tynn og lett, Magnus trives godt i den.
Kamomille Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 ja, de er helt supre. Ungene mine blir aldri brent sår de har på slike drakter. De er kjempemyke og tynne i stoffet - tynnere enn vanlige badedrakter.
En_av_hver Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Takk for svar damer:-) Da bli det en tur på apoteket i morgen:-)
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Vi reiser også til syden til uken, kjøpte en sånn drakt på Lindex, de garanterer for at den er like gode som de på apotekene, så jeg håper den holder ! Skal smøres i tillegg da ! Den var veldig myk og god med fine motiver på osv.
gammel røy Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 synes det er supert å slippe å smøre henne så mye inn... De har fine på polarn og pyret- jeg skjøpte rød langermet skjorte og rød skjorts.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Hva er liksom vitsen? Aldri sett noen som er solbrendt under klær før...
En_av_hver Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2007 Må de ha shorts da? Mini må jo ha på bleie også....har de den under da? :-)
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Hei igjen, på lindex kom de med bukser, shortsaktige bukser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå