strekkmerketrollet Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Åkei, jeg gjør ALT for å slippe å begynne på husarbeidet nå.. Hilken reklame på tv synes du er den mest irriterende?? Den derre nye AXE reklama går meg på nervene!! BOMCHICKYWOWOW eller noe sånnt.... ææææææææææ
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 de j.....a d-juice reklamene.. med den forferdelige gaulinga!!!! miss belik meg i ræva!!
PintSizedDictator Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 hahaha...enig med dere begge;) Og så blir eg forbanna av dn der "Hvem skulle tro at jeg kunne bli med i en skjønnhetsreklame-ettellerannet"
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 jaaaaaaaaaaaaaa jeg er så enig med deg!!!!!!!!!! HATER den reklamen..herregud
mynona fødte 290907 Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Den Axe-raklamen er jo dødsbra! :-D Jeg hater Jysk-reklamene... Er det mulig å lage noe så dårlig?! Å så begynner jeg å bli rimelig lei Posten-reklamen med han skeptiske fyren.
Poteto Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 eg hater: AXE.. men mest av alt hate eg belik damo!! er det muligt!!?!?! hater og "nja skeptisk!!"
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Jeg er helt fullstendig med på axe-reklamen, den er fæl...! Kjenner de som har laget den d-djuicereklamen...hehe...skal bringe budskapet videre Personlig synes jeg den reklamen med hun som opptrer med det orkesteret, som smiler sånn at tennene sier "ding" (fordi de er så innmari hvite...) er helt j#$#""lig! Er generelt mange forferdelige reklamer...han telio-fyren som har noia på t-banen tirrer nervene mine ene anelse og. Grynt.
mynona fødte 290907 Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Hehe, jeg digger djuice-reklamene også jeg... Men så er jeg litt rar også da.. :-)
doffine Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 jeg spyr av alle disse bind reklamene også jeg......
Poteto Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 hehe.. det er så mange utroli dumme reklamer!! men den Belik reklamen kan skremme vette av folk!!!
strekkmerketrollet Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2007 KNan heller ikke si jeg er fan av den reklama med J.A.Riise... "Ka han pappa gjør når han scora?" (åsså DET dumme blikket) hehheeh..... nei her irriterer jeg meg over de viktige sakene i livet! Yeah..
Lille Filur Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 1881!!!!! men Axe kommer TETT inpå, må skru av lyden for å si det sånn...
Solskinnsjenta Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 KLARER seriøst ikke netcom(?) reklamen på den båten. Spesielt ikke der faren sitter og spiser og snakker i telefon samtidig! Thou shalt not make chewing noises in thy neighbour's ear! AXE reklamen er teit, og den tannpasta reklamen (konserten) er tragisk. Ellers er alle Ekstra-reklamene skikkelig dårlige. Det finnes så UTROLIG mange dårlige reklamer, og det er overraskende hvor mange av dem som er tyske...
OhMyGod!!! Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 'jeg dro ned på ÆVROPRIS å kjøpte meg en grill til 99, fikk mer til overs, så jeg kjøpte en våtdrakt til 299, fikk MER til overs så jeg kjøpte vannski til 799, fikk MEER til overs så jeg kjøpte en båååt til 3999!!!!!!' HERREGUUD hvor har den dama lært å regne da!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå