Gå til innhold

Hm.... den MEST IRRITERENDE reklamen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åkei, jeg gjør ALT for å slippe å begynne på husarbeidet nå..

 

Hilken reklame på tv synes du er den mest irriterende??

 

Den derre nye AXE reklama går meg på nervene!! BOMCHICKYWOWOW eller noe sånnt....

 

ææææææææææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de j.....a d-juice reklamene.. med den forferdelige gaulinga!!!! miss belik meg i ræva!!

Skrevet

hahaha...enig med dere begge;)

 

Og så blir eg forbanna av dn der "Hvem skulle tro at jeg kunne bli med i en skjønnhetsreklame-ettellerannet"

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaa jeg er så enig med deg!!!!!!!!!!

HATER den reklamen..herregud

Skrevet

Den Axe-raklamen er jo dødsbra! :-D

Jeg hater Jysk-reklamene... Er det mulig å lage noe så dårlig?! Å så begynner jeg å bli rimelig lei Posten-reklamen med han skeptiske fyren.

Skrevet

eg hater: AXE.. men mest av alt hate eg belik damo!! er det muligt!!?!?!

hater og "nja skeptisk!!"

Skrevet

Jeg er helt fullstendig med på axe-reklamen, den er fæl...! Kjenner de som har laget den d-djuicereklamen...hehe...skal bringe budskapet videre :P

Personlig synes jeg den reklamen med hun som opptrer med det orkesteret, som smiler sånn at tennene sier "ding" (fordi de er så innmari hvite...) er helt j#$#""lig! Er generelt mange forferdelige reklamer...han telio-fyren som har noia på t-banen tirrer nervene mine ene anelse og. Grynt.

Skrevet

Hehe, jeg digger djuice-reklamene også jeg... Men så er jeg litt rar også da.. :-)

Skrevet

jeg spyr av alle disse bind reklamene også jeg......

Skrevet

hehe.. det er så mange utroli dumme reklamer!! men den Belik reklamen kan skremme vette av folk!!!

Skrevet

KNan heller ikke si jeg er fan av den reklama med J.A.Riise...

"Ka han pappa gjør når han scora?" (åsså DET dumme blikket)

 

hehheeh..... nei her irriterer jeg meg over de viktige sakene i livet! Yeah..

Skrevet

1881!!!!! men Axe kommer TETT inpå, må skru av lyden for å si det sånn...

Skrevet

KLARER seriøst ikke netcom(?) reklamen på den båten. Spesielt ikke der faren sitter og spiser og snakker i telefon samtidig!

Thou shalt not make chewing noises in thy neighbour's ear!

AXE reklamen er teit, og den tannpasta reklamen (konserten) er tragisk. Ellers er alle Ekstra-reklamene skikkelig dårlige.

 

Det finnes så UTROLIG mange dårlige reklamer, og det er overraskende hvor mange av dem som er tyske...

Skrevet

'jeg dro ned på ÆVROPRIS å kjøpte meg en grill til 99, fikk mer til overs, så jeg kjøpte en våtdrakt til 299, fikk MER til overs så jeg kjøpte vannski til 799, fikk MEER til overs så jeg kjøpte en båååt til 3999!!!!!!'

 

 

HERREGUUD hvor har den dama lært å regne da!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...