Gå til innhold

Tatoverte meg idag jeg=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sååå fornøyd:D

 

To delfiner som hopper opp fra vannet..

Har alltid elsket delfiner, og har lenge hatt lyst til en tattoo.

 

:)

 

Det var vondt, hehe:)

Menmen, nå er det ikke vondt mer og dessuten ser det skikkelig stilig ut:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis, har du ikke noen bilde vi kan få se??

Skrevet

Grattis med tatovering :o)

Har to stk selv, og har lyst på nr 3 snart...

 

Gjør litt vondt der og da, men det går fort over da, hehe...

Skrevet

Takk :o)

 

Kan se om jeg får lagt inn bilde! :)

Skrevet

Gratulerer! Har to selv, men vurderer sterkt å ta en tredje. Har lyst på forbokstavene til barna i kinategn. Hvor har du den da?

Skrevet

Bak på ryggen, ve skulderbladene:)

 

Vil også ha ett eller annet me Daniel, men må vente litt, først må jeg prioritere pengene på Daniel, når jeg idag brukte 1200 på meg selv;) hehe

 

Men det er lenge siden jeg har brukt noe på meg selv, så har ikke noe dårlig samvittighet heller da;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...