Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Er sååå fornøyd:D To delfiner som hopper opp fra vannet.. Har alltid elsket delfiner, og har lenge hatt lyst til en tattoo. Det var vondt, hehe:) Menmen, nå er det ikke vondt mer og dessuten ser det skikkelig stilig ut:)
Kondis som en murstein Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Grattis med tatovering ) Har to stk selv, og har lyst på nr 3 snart... Gjør litt vondt der og da, men det går fort over da, hehe...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Takk ) Kan se om jeg får lagt inn bilde!
2barns mor Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer! Har to selv, men vurderer sterkt å ta en tredje. Har lyst på forbokstavene til barna i kinategn. Hvor har du den da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2007 Bak på ryggen, ve skulderbladene:) Vil også ha ett eller annet me Daniel, men må vente litt, først må jeg prioritere pengene på Daniel, når jeg idag brukte 1200 på meg selv;) hehe Men det er lenge siden jeg har brukt noe på meg selv, så har ikke noe dårlig samvittighet heller da;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå