Gå til innhold

Hva i herrens navn er poenget med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringes Lite??? 30% mindre kalorier....hva så? Hvis man først skal skeie ut og kose seg så er det vel knakende likegyldig hvor mange kalorier det er. Blir vel som med potetgull med mindre fett - man lurer seg selv og spiser mye mer - for det er jo så lite fett i det, må vite. Ergo: jeg kan drikke 70% mer øl i kveld enn ellers! HA! Det tenkte jeg ikke på! Kanskje ikke så dumt med Ringnes Lite likevel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for meg, synes det er helt genialt med denne. jeg lever for tiden med et karbohydrat inntak på MAKS 20. hvis jeg vil kose meg med en halvliter elelr to må det da taes i beregningen hva jeg spiser resen a dagen av karbohydrater. jeg må spare liksom en halvliter gir 5 karbohydrater. ;o)) Takk Ringnes og Tuborg !!

Skrevet

Og hvor mange slike har du bøtta innpå i kveld? hehe....les gjennom det du har skrevet. Du pleier da vanligvis ikke ha så mye slriveleifer, gjør du? ;)

Men du? Kan du forklare meg dette med å telle kalorier og karbohydrater og slikt? Jeg burde vel kanskje begynne å tenke på slikt, jeg som begynner å bekke mot 40....

Skrevet

Hehe, ja jeg såg det, men helt ærlig så har jeg ikke kommet halvveis i min første heller ,hehehe.

Jeg teller ikke kalorier i det hele tatt. Kun karbohydrater. da jeg går på noe som heter ketolysekuren. Det er litt innviklet å forklare egentlig. les heller her;

www.labkarbo.no

har gått ned 4 kilo på 3 uker ;o))

Skrevet

hehehe. www.lavkarbo.no

Er bare halvveis i ølen jeg lover ;o))

Skrevet

Rignes og Tuborg har kommet med lightøl også har vi jo jenteølen Ultra. Mine venninner er store fans men jeg skjønner ikke poenget.Det selger sikkert bra ;-)

Skrevet

Det kan jo være at man vil forminske inntaket av karbohydrater. Du må spørre de!! ;o))

Skrevet

Ja, det er jo det som er grunnen. Her om dagen ble jeg bedt på vafler hos ei venninne og det var slankevafler laget på speltmel og fruktosesukker. Men de var faktisk veldig gode, selv om jeg kommer til å holde meg til de som inneholder rømme og smør:-) Er ikke ofte jeg spiser vafler og heller ikke ofte jeg drikker øl, så når jeg først unner meg noe, skal det være god, gammeldags ekte vare ;-)

Skrevet

Rømme og smør er helt lov i ketolysekuren. !!! Det er melet og sukkeret som er tabu ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...