Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Sier feil ord,el stokker om på bokstaver?? Har en sånn periode nå jeg der jeg prater så mye tull/feil,kommer med noen ekstra bokstaver,glemmer noen bokstaver..Eller sier noe helt annet enn det jeg skal si og..Glemmer noen ord også,står helt stille noen ganger om hvilken ord jeg skal bruke..Går veldig i perioder,åsså tror jeg at det blir værre når jeg er klar over det og tenker over det for alt jeg skal si,da blir det bare tull...Blir litt redd og da for at det er noe feil i hodet mitt ( men tror det kommer litt de periodene jeg er anspent og sliter litt med det... Ellers så er det kanskje hormontåka og som har slått til,sånn før fødsel?? Flere som har det sånn??Eller er jeg unormal??
Katja Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har det også sånn i perioder, og er hverken gravid eller ammende. Jeg merker at det særlig er slik i perioder der jeg er stresset, eller har tankene andre steder. Rett før fødsel tror jeg ikke det er uvanlig, da driver man jo redebygging, og forbereder seg både fysisk og psykisk på tiden som skal komme, og da jobber nok hjernen på høygir selv om du ikke nødvendigvis er klar over det. Så jeg tror ikke det er noe galt med deg =) Lykke til med fødselen!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jada, jeg også! Og elevene mine synes det er gøy Særlig når de klarer å rette på meg... Ikke no' galt med oss for det! :-)
nickoline og supermann Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Hatt det sånn lenge nå.........ammetåke kalles det vist. Trodde det var tull jeg, men det er visst ikke det! ammetåka er reell for meg ihvertfall
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jaaaa, og det er skikkelig irriterende! Har noen venner som er karrierefolk, prater mye fornuftig og med ord og setningsoppbygninger som ligger laaangt utenfor min radar. Det er spesielt når jeg prater med dem og skal liksom virke smart at taleleifene dukker opp på rekke og rad... Vitsene mister poeng fordi jeg sier feil ord osv.. Hehe, må ha hele samtalen om igjen i hodet mitt etterpå for å finne alle feilene
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2007 Godt å høre at vi er flere da ) I går så hadde jenta mi på snart 2 år funnet en kulepenn og satt å tegnet i boka si,så kommer jeg og sier,ikke sitt å tørk der da...Hallo!! tørk?? hun sitter jo å tegner...Vet ikke hvorfor jeg sa det en gang,mulig jeg tenkte ¨på noe annet uten at jeg husker det...Men har sagt så mange rare ord de siste dagene,slengt med noen ekstra bokstaver både her og der,så det blir de merkeligste ord hehe...Stakkars jenta mi som skal lære så snakke,kommer til å ape etter meg hun stakkar... Men det går vel over snart får jeg håpe,slitsomt... Merker det når jeg er stressa jeg og for da blir jeg veldig anspent,sliter med angst og så det kan jo komme derfra og da...
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 PS: har 8-9 uker igjen til fødselen så håper ikke at det blir værre med ukene hehe
3 blå Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Det er helt normalt, iallefall blandt damene i min familie Vi pleier å si vi har en genfeil Tanta mi klarte å si "åååh, det er så mange duer her!" Hun mente fluer... Mamma sa til pappa "nå har de søkt barnehjemsplass til Henrik" Hun mente barnehageplass... Så det er nok helt normalt, eller så er min familie ekstremt unormal :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå