goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Herregud, jeg er så nervøs ass... Ringte nettopp føden pga jeg får sånne mensmerter/stikkninger nederst i magen med jevne mellomrom (10min ca) De er vonde slik at jeg blir litt klam i henda, men ikke jævlige lissom... De varer ca 10-15sek... Ungenbeveger seg, og jeg føler et ekstra press på blære... ER DETTA RIER?? Jeg er såååå redd for å dra på føden og liksom "drite" meg ut, at alt bare er falsk alarm lissom...om noen skjønner?
tottelott Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Tror det kan være babyen som presser på noen nerver der nede. Hva sa de på føden, tror nok også det kan være litt modningsrier.
*Nå er vi 3* Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Det høres ut som modningssmerter, og disse kan vare lenge. Hadde de selv i ett døgn når vi fikk jenta. Ikke tenk på om driter deg ut. Føden er jo der for at vi skal bruke dem. Det kan kanskje hjelpe å stikke nedom dem, for da blir man gjerne beroliget endel også. Lykke til:)))
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Jordmora sa at jeg skulle ta tiden på de, og ringe igjen etter en time. Er en halvtime igjen...de kommer med 10-12min mellomrom og varer i ca 10sek...
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2007 De kommer med ca min min mellomrom.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 åh så spennende.. kanskje du får din baby litt tidlig da:) Men slapp helt av.. det gårfint uansett:) Må holde oss oppdatert da.. er så spent.
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 Snakket med føden nå, skal avvente å se...så skal jeg ringe igjen. om ca 2 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå