Gå til innhold

RIER!!!! ELLER???

goldenticket *BLITT MAMMA*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg er så nervøs ass...

Ringte nettopp føden pga jeg får sånne mensmerter/stikkninger nederst i magen med jevne mellomrom (10min ca)

De er vonde slik at jeg blir litt klam i henda, men ikke jævlige lissom...

De varer ca 10-15sek...

Ungenbeveger seg, og jeg føler et ekstra press på blære...

ER DETTA RIER?? Jeg er såååå redd for å dra på føden og liksom "drite" meg ut, at alt bare er falsk alarm lissom...om noen skjønner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan være babyen som presser på noen nerver der nede. Hva sa de på føden, tror nok også det kan være litt modningsrier.

Skrevet

Det høres ut som modningssmerter, og disse kan vare lenge. Hadde de selv i ett døgn når vi fikk jenta.

Ikke tenk på om driter deg ut. Føden er jo der for at vi skal bruke dem. Det kan kanskje hjelpe å stikke nedom dem, for da blir man gjerne beroliget endel også.

Lykke til:)))

Skrevet

hvordan gikk det?

Skrevet

Jordmora sa at jeg skulle ta tiden på de, og ringe igjen etter en time. Er en halvtime igjen...de kommer med 10-12min mellomrom og varer i ca 10sek...

Skrevet

De kommer med ca min min mellomrom.

Skrevet

åh så spennende.. kanskje du får din baby litt tidlig da:) Men slapp helt av.. det gårfint uansett:) Må holde oss oppdatert da.. er så spent.

Skrevet

Snakket med føden nå, skal avvente å se...så skal jeg ringe igjen. om ca 2 timer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...