EnJente_m_EnJente Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Ja til dere som leste tråden min om at jeg skulle ut, satt her ferdigpyntet og klar for byen ! MEN så hadde jeg 0 lyst, iallefall ringte jeg kompisen min, sa det som det var og dro rett på butikken ! Handlet SYKT SYKT mye snop, snakker SYKT mye ! Aldri kjøpt så mye på en gang tror jeg ! Har blitt alenemor denne våren og har ikke hatt en helg alene som dette, så nå har jeg leid film, kjøpt SYKT mye snop, Se & Hør, ja du leste rett haha, jeg kjøper det aldri, men NÅ skulle jeg kose meg ! Brus, potetgull, cookies, brownies ja gudene vet. Nøtter, smågodt, ALT mulig ! Kommer jo ikke til å spise halvparten, men ALT skal være på bordet og jeg skal spise til jeg spyr !!! Herregud som jeg skal kose meg !!! WEEEEE åååh må løpe, pizza i ovnen
Crazywoman Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Høres DIGG ut!! KOS deg!!!!!! Hilsen en alenemor i realiteten bare ikke på papiret (er gift med kjæresten min men han er aldri hjemme, bare på jobb... sukk)
Kondis som en murstein Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Kos deg masse!!!!!!! PS: Husker deg fra BIM, "alle" fulgte oppskriften din, hehe... Tror den blir spurt etter enda der inne ) Synd å høre at du har blitt alenemor (
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Ja den oppskriften er SUPER ! Jeg aner ikke hvor mange som har fått det til på den måten, men personlig har jeg fått over 30 tilbakemeldinger og da overdriver jeg ikke, så utrolig gøy ! Føler meg litt som en fertilitetsguru haha (bare tuller, men kjempegøy å hjelpe folk) Ja det er trist, men vi trengte denne "Pausen" nå vi, vi får se hva det blir til, mulig vi finner hverandre igjen Kos til deg !!!
Kondis som en murstein Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Lykke til iallefall ) Klem til deg!!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Oppskrift? kan jeg spørre hva? Høres ut som en herlig kveld du har foran deg! jeg skal også på butikken! Ble fristet NÅ!
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 det er en oppskrift på å bli gravid, når du skal ha sex etc. Ja sant, dra å kjøp ALT du ser ! Aldri gjort før, men herregud så gøy hehe ! Og man føler seg FRIII FRIII FRIII i godisens land haha ! Høy på sukker allerede jeg merker du haha ! Neida, bare i godt humør, har ikke kost meg som dette på lenge !!!
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 pleier å poste oppskriften av og til i ny og ned til prøvere, fant en nyere posting hehe: http://www.barnimagen.com/forum/thread/9309059
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Tilhører egentlig barnimagen jeg da, og ikke dib, er innimellom og leser litt her bare! kan jeg spørre om "oppskriften" hehe.... Hørtes fryktelig dumt ut... for ingrediensen er jo mann + dame = sex haha.... Hva er dine tips til en som snart er prøver?
Giftmamma med2jenter Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 åå, det hørtes innmari kos ut da... sitter å venter på at gubben skal komme hjem, så vi kan komme oss avgårde.. så mens jeg venter inntar jeg mitt 3. glass med strawberry daquiri.. )
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2007 Hei du Bare Ine, les linken over, om du har noen spm. still i vei !!!! Hørtes ikke dumt ut i det hele tatt, for mange ganger så må det litt ekstra til heheheehe !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå