lillemor_og_jeg Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg fullammer og det går så fint at, men lurer litt på å introdusere flaske for jenta mi, sånn at jeg kan være borte noen timer hvis det skulle være noe. Hun er 10 uker nå. Tenkte da å pumpe og gi morsmelk på flaske - men er litt skeptisk, er liksom redd det skal ødelegge for ammingen på et vis.. det er lettere å suge av flaske enn av bryst har jeg hørt. Er det noen risiko for at jeg kan ødelegge for ammingen ved at jeg tester om hun vil ta flaske, feks at hun ikke vil ta pupp etterpå? Kanskje teit å bekymre seg for, men..
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Vår sønn som er 7.5 uker nå får av og til flaska med mm. Det har ikke ødelagt for amminga. De første 2-3 gangene hadde han litt problemer etter flaska med å ta pupp (gapte ikke nok opp). Etter det har det aldri vært noe problem.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Bruk flasketut med bare ett hull, så kommer det ikke så mye av gangen. Da blir det ikke så stor overgang fra pupp til flaske og omvendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå