Gå til innhold

Hva kan en finne på uten penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å finne på noe, ha noe fast å gjøre f.eks trene e.l, men uten penger så kan eg ikke det....Føler hele dagene går med til å traske rundt å leite etter jobb, husarbeid, og dattera vår (ikke misforstå, eg elsker å vere med henne, men har lyst å gjøre noe på egenhånd også).

Møter jo venner å sånn av og til, men har lyst å GJØRE noe....skjønner?

Eg og sambo planlegger å begynne å danse salsa når vi får litt mer penger og vesla er blitt litt større:) men fram til da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joggetur om kveldene?

God trim, og kan være gøy hvis du har musikk på øret:)

Skrevet

Jeg trives i eget selskap da, og tar gjerne sekken på ryggen til skogs. Nå får tassen være med i meis!

Skrevet

Hehe....det var det eneste eg kom på, og eg hater jogging....det må da finnes håp for meg også?!

Skrevet

Sykkelturer da ? Svømming i kommunale haller er ofte veldig rimelig ?

Skrevet

Takk for forslag....selv om ingen av dem passer meg særlig godt:) Har tenkt på babysvømming, men det er jo ganske dyrt...og så hadde eg lyst på noe uten vesla da. Svømming er nok rimelig, men ikke rimelig nok (dvs gratis) og sykkel har eg ikke.....

Uff...dette blei vanskelig....det blir nok mye vindushopping på meg framover. Min hobby nr en for tiden...sukk...:P

Skrevet

Kanskje du finner noe på www.gjerrigknarken.no. Egen link for aktiviteter. Kom bort i siden ved en tilfeldighet tidligere.

Skrevet

Du skriver jo at du har lyst til å trene o.l - men hva liker du å trene da?

Gå tur på fine turstier i stedet for i byen (se natur i stedet for butikker) kan jo være noe. Jeg liker meg mye bedre i naturen, enn på shoppingsenter -)

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting! Hva er penger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...