*dum&deiLig*™ Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 IKKE var dopet når han vant Touren år etter år?
Mulle :) Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Tror ikke han var dopet Så sterk type kreft og ligge for døden så tror jeg ikke man klusser med kroppen etterpå
*dum&deiLig*™ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Jeg tror nok også at han har meget høy smerteterskel. Det skurrer likevel i mine ører når man ligger dødssyk på sykehuset, og kort tid etter vinner verdens hardeste sykkelløp. Tror ikke man har treningsgrunnlaget inne for å klare det i den situasjonen han var i uten å ta kunstige midler i bruk.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Han var ikke dopet...glem ikke hva rå kraft og overvinningsevne kan gjøre når du har overvunnet kreft...da kan du overvinne alt... Blir bare spekulasjoner synes jeg...spekulasjoner fra de som er misunnelige...hehe
*dum&deiLig*™ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2007 De har jo funnet spor av doping i gamle urinprøver fra tiden han var aktiv... De kunne ikke spores den gang, men de kan finne det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå