Gå til innhold

Det er trist at vi er så sinte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten tre år siden jeg var inne på disse sidene sist, og ingen ting har forandret seg. Det er fremdeles mange surmagede kommentarer på vanlige innlegg som ikke er ment for å provosere. Personlig har jeg ikke noe i mot provoserende innlegg, jeg tror det er godt for oss hormonsyke gravidosaurer (skrevet med ironi) å frese litt på ignorante inlegg. Men det er fryktelig trist når folk slenger med leppa i seriøse innlegg. Er vi ikke større enn dette da jenter? Jeg kjenner at jeg av og til sitter med munnen full etter å ha lest et innlegg som strider mot alt i meg, men en kan vel ha vett på å nøye seg meg å si det for seg selv eller skrive et svar uten å lagre det.

Tenk så trst om barna våre fikk lese de surmagede innleggene våre når de ble store!

Vær glad og blid og lev etter kardemommeloven jenter. For dere er jo allrighte folk ville jeg tro.

Ha en super duper dag og lykke til med svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fader hvor kjedelig ei "krangleside" hadde vært uten den gallen enkelte spyr ut av og til da. derfor de lagde disse sidene, for oss som ikke gidder kosekose svar hele tiden.

-Å hvorfor hele tiden ref. til ungene våre, at "Tenk så trist om barna våre fikk lese de surmagede innleggene våre når de ble store!"

TENK om de får høre, el evt sett alt vi har gjordt fra vi ble født til i dag....å hælledussan....da hadde de vel gravd seg ned!

Skrevet

Oi da så hissig. Dette innlegget var selfølgelig ment til hele forumet, men jeg valgte å legge det på kranglesiden da dette virket som den rette plassen. At det kommer eder og galle her inne er bare naturlig, det er jo det dette forumet er til for. Det du misforto er at jeg synes surmagede kommentarer i seriøse og tiltider følsomme diskusjoner er fryktelig leie. Så spre gallen du, her inne, hvis det hjelper.

Du synes kanskje det er negativt å gå foran som et godt eksempel for den kommende generasjonen. Men er det mon det? Ja, jeg vet jeg vet, det nytter ikke å ta opp slike ting her fordi her skal men bare krangle. Men sånn til ettertanke.

Men en annen ting Råddåræva, om du er uenig i inlegget er det helt i orden, men hvorfor tar du i bruk den ekle tonen. Ikke for å provosere (men det gjør jeg nok) men du går rett i barnerollen med et sånnt svar. det var nettopp dette jeg mente med innlegget i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...