lullen snart 4trollunger :) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 hva i all verden er det godt for?! og hva i huleste er vitsen med det?? det er stadig noen som legger inn innlegg om hvordan andres livmortapp kjennes ut. irriterende ekkelt spør du meg.
Mamma_25 Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 hvorfor i all verden skal folk tukle med livmortappen?? ÆSJ det er jo bare ekkelt! trenger ikje en beskrivelse om hvordan andres kvinners livmortapp kjennes ut! hold det for dere selv!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 èn ting er når prøvere gjør det,for da kan man faktisk kjenne når EL er på vei,og det kan være kjekt. Men når gravide driver på å grafse inni der,så tror jeg de har misforstått! Man skal IKKE tafse på livmortappen under graviditet! Den eneste som får lov å røre der er til nød en gynekolog,for å ta en celleprøve,og selv de gjør det meeeeget forsiktig,og med hansker og kortklipte negler! Gang på gang er det gravide som hyler og bærer seg,for da har de grafsa seg oppi der,og begynt å blø! Ja,sånt kan skje når man roter på steder man ikke skal! Og fødeklare skal heller ikke være oppi der for å kjenne etter åpning/modning og det som verre er,for slimproppen kan ha gått,og da er sjansen for infeksjoner m.m STOR! Putt henda i lomma!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 (Tenker) "Jeg MÅ ikke svare på alle innlegg..jeg MÅ ikke svare på alle innlegg..Jeg MÅ ikke svare på alle innlegg..." Men seriøst,skjønner ikke at folk tør å "grafse" oppi der :/ Jeg syns j det er vondt da,bare et eller annet nærmer seg "bunn". Uff a fy å ja.. *kniper sammen*
storkenerpåvei. Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 jaaaa...GLEDER meg til å bli strippet igjen...skal hvirkelig bli digggg ass...MMMMMMM...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Nå er det en kjennsgjerning og allment kjent blant helsepersonell at vanlige engangshansker (som brukes ved GU) ikke er spesielt rene. Rengjorte hender med hånddesinfeksjon eller håndvask er faktisk mye renere. Bare så det er sagt til dere som tror hansker er bedre enn en ren hånd! Eneste årsaken til at det benyttes slike hansker er for å beskytte HELSEPERSONELLET mot smitte.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Jeg tipper pesseluren til mannen (også deres), har mye mer skumle bakterier enn en ren hand, med kortklipte og skrubba negler.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Men hvorfor i all verden drive å rote oppi der da???? Hva har fingre der å gjøre??? Vet ikke folk åssen tappen kjennes eller ser ut FØR de blir gravide???? Rimelig umoden adferd.....
helt på tampen? Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Er det virkelig mulig ?? Prøvekaniner !
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 Vet du hvordan blir man i utgangspunktet blir gravid? Man har en penis oppi der. Og ikke kom og fortell at du aldri har hatt fingrene til gubben din inni deg....Snakk om hvem som har rimelig umoden adferd.....
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #13 Skrevet 11. juli 2007 Tipper dere blir mindre kritiske til dette når dere nærmer dere slutten av svangerskapet. Og kanskje til og med går overtid. Ser jo HI ikke har termin før 9.februar. Det er jo lenge til! Det er helt normalt. Tidlig i svangerskapet kan man ikke forstå at de som nærmer seg termin er lei. Men det kommer, jenter. Tro meg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #14 Skrevet 11. juli 2007 det er IKKE alle som tafser oppi musa. har termin i morgen, og aldri om jeg har vært der oppi og kjent etter noen livmortapp. ufyselig.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #15 Skrevet 11. juli 2007 Helt enig med siste mann her.... hva har man LAAAANGT oppi der å gjøre???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå