AneB Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 De har to barn, og har lånt bilen til pappa en uke. I den bilen stod min snupp sitt helt nye bilsete, hadde brukt det 4-5 ganger. Når pappa får bilen tilbake ser den helt JÆVLIG ut, unnskyld uttrykket. Smuler i hele baksetet, bananskall og søppel på golvet. Og det nye barnesetet mitt ser ut som det har vært brukt i 14 år. Full i banan-gris, snørr og andre fullstendig uidentifersbart gørr. Må jo gå an å ordne opp etter seg!??
melkekua™ Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg hadde klikka i vinkel.....hadde tatt med bilstolen til din bror/svigerinne og bedt de gjøre den rein. Kommer faren din til å si noe? Håper de ikke får låne bilen igjen.
AneB Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Vi har klikka godt i vinkel begge to, og de driver i dette øyeblikk å vasker bil. Jeg tok trekket av stolen sjøl og har det i vaskemaskinen. Vet jo at det kommer til å bli grisete etterhvert når vi bruker det sjøl, men syns det er skikkelig respektløst når man låner noe å levere det tilbake i en sånn tilstand.
melkekua™ Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Det er jo NORMAL folkskikk at man leverer en ting tilbake i den standen man lånte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå