mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Dere som har termin i august, drar dere på noe ferie i juli da? Har gått hjemme siden slutten av april og holder på å gå på veggen. Må finne på noe ellers så går jeg på veggen. Hva ville dere gjort? Funnet på? Som ikke koster så sinnsykt mye.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 kunne glatt gjort det,men innenlands å pakk med helseskjemaet:) jeg hadde ikke turt å dratt til utlandet...de føder jo der og,men hadde selv følt meg mer vell i norge....
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Vi har nettopp kommet tilbake fra ferie. Har vært langt hjemmefra, men ikke avsides i forhold til sykehus og sånt. Helseskjema har ligget i vesken hele tiden. Så lenge man føler seg sånn ok i form, så ser jeg ikke noe grunn til at man ikke skal kunne reise på ferie i Norge.
Gjest Ut på tur Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Jeg hadde reist, Men hadde sjekket med lege i forhold til hvor langt jeg kunne dra. Hadde vel uansett ikke reist lenger utenlands enn til Sverige eller Danmark. I Norge hadde jeg bare reist til ett sted jeg viste det gikk å føde. Fly hjem kan du uansett gjøre med nyfødt baby
Nemijenta Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Har termin 17.august og skal ha to dagers miniferie på hotell tre uker før det. Regner med at det går bra, kort vei til et sykehus med fødeavdeling (dog ikke dit jeg har søkt meg) og helsekortet skal pakkes ned i kofferten. Første sommeren jeg har sjekket nærhet til sykehus før vi har valgt hotell... :-) Merker jeg noen klare modningstegn før hotellturen avbestiller vi, da har vi bare tapt 180 kr i depositum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå