Gå til innhold

Hva lønner seg utav disse to alternativene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sommerjobb og har 112 timer på turnusen min. Jeg får også OS.

Hvis det er slik at man får trekk i OS, lønner det seg da å trekke alt på èn mnd eller trekke 56 timer på to mnd??

Kundesenteret kunne ikke svare meg på noe som helst, ble så irritert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg mener at det skal trekkes 56 timer per utbetaling i to mnd. Siden jeg har totalt 112 timer..

Skrevet

du får sikkert trekk for hver mnd, man kan ikke lenger tjene de 31000 på en gang, de må fordeles gjennom hele året.. tror ikke du kan velge hvordan det skal trekkes..

Skrevet

flott flott flott. tenkte å jobbe hele neste sommer og tjene litt penger i "ferien" min. synes det er så fint at de gir oss muligheten til å komme LITT over sosialgrensa en gang i blant. gode nyheter.

Skrevet

Uansett så tjener man vel på å jobbe... ikke sant?

Skrevet

man tjener alltid på å jobbe :) og så blir den jo ikke helt bort os'n. snakket med nav og fikk vite at om jeg tjener 10 000 brutto i mnd på jobben vil jeg fortsatt ha 6500 i os.. så da slipper jeg å jobbe 100% og kan føle jeg har litt overskudd til croft OG klare meg økonomisk :) vinn, vinn for alle :)

Skrevet

de summene over her var FØR de satt opp oset.. aner ikke hvor mye jeg får nå med en inntekt på 10 000, men blir vel noen hundrelapper mer...

Skrevet

selvfølgelig. men jeg er student jeg da. og i høst har jeg praksis i 11 uker 8-4 pluss oppgavene. hadde vært fint å jobbet litt i strekk for å kommet litt i pluss gjennom året. gleder meg så utrolig til å bli ferdig med utdannelsen og komme ut i jobb!! men man tjener jo på å jobbe og heller få redusert os, men er litt surt.

Skrevet

er vel ikke surt å tjene egne penger OG få redusert os.. synes det er helt topp jeg da, jeg måtte ha jobba 100% og litt til for å få utbetalt samme som jeg får nå om ikke jeg hadde fått os!

lykke til med utdannelsen, jeg gleder meg og til min er ferdig og jeg kan få en bedre jobb og klare meg uten os :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...