Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hei Er det noen som har noen gode forslag til solosang i kirken?? Blir veldig glad for gode tips
Gjest mammatilenprins Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 vi skal ha "from this moment" av Shania Twain og "the rose" av Bette Midler.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Vi hadde anthem med chess - var ikke et tørt øye...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 HEi, og takk for tipset!! Vi har faktisk også bestemt oss for From this moment Men har dere fått tak i noter til pianisten?? Hvor fikk dere isåfall tak i det? Vi har sjekka litt på nettet, men fant bare besifringa for gitar...
hund&barn@fullrulle Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Vi hadde You`re the inspiration med Chicago rett etter ekteskapsinngåelsen og det var perfekt!!! Så hadde vi I don`t want to miss a thing med Aerosmith.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 amazing grace, Hallelujah The rose Kjærlighetsvisa, gabriels obo eller tir na noir som instumental
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Vi skal ha trompetsolo i kirken, han spiller "Gje meg handa di ven" og "Tir n`a Noir" som solo. i tillegg spiller han til inn- og utgangsmusikk og alle salmene. Har hørt litt eksempler på Trompet.biz - det er nydelig! Gleder meg til lørdagen - for da skal det skje =)
♡ Jersey ♡ Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Gå på musikkhuset i Oslo eler musikkforlaget. De har det meste. Er pianisten dyktig og rytmisk skolert, holder gitar besifringen i massevis!! Klem fra proffesjonell artist.
noje Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Har sunge i bryllup mange ganger selv, bla desse: from this moment m/pianokomp, amzing grace m/gitarkomp, more than words m/pianokomp, his eye is on the sparrow m/piano . Har problem med å finne solist selv selvfølgelig. Kjenner mange kjempegode sangere, men alle er opptatt 11 aug da jeg skal gifte meg, bu,huuuu. Men jeg har en plan. Skal bruke have i told you lately that i love you (van morisson)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 Vi hadde "Vise til våren" av vamp, refrenget er slik" Hold i hånda mi du, hold meg tet inntil deg, hold meg sånn at eg kjenne eg leve". Det var så utrolig rørende, og alle har kommentert at det var en veldig personlig og fin vielse. Hadde også diktlesing og trompet på alle salmene + utgangssalmen. Vielsen betydde vel så masse som selve festen for oss, og det er vielsen jeg husker best fra dagen. Vet at noen har brukt "Born to be wild" i samme kirka som vi gifta oss... hehe ) Den ideelle bryllupssangen ;o)
anka81 Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 hei hei.. vi skal ha: you raise me up og can you feel the love tonight...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå