Dozer Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 er det et ganske sikkert tegn?? Må jo være derfor det kommer eller?
skimre Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 jeg fikk det i 2 pp, uten at jeg var gravid... men krysser fingerne for deg allikevel!!!! ;o)
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Det er et veldig sikkert tegn...Et av min tegn... (men kan også komme av kreft/svults i bryste, men tror neppe du har det...=o) ) klem
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Fikk melk nå like før mensen.(Sikker på at det var melk fordi det ikke er så lenge siden jeg sluttt å amme, men det har vært helt tørke siden slutt) Var heeelt skker på at jeg var gravid igjen, men dengang ei.. Så bombesikkert tegn er det nok ikke dessverre :-(
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har hatt det i to uker nå, og er akkurat ferdig med tanta, så her var det desverre ikke et tegn. Det kan komme av hormoner. Men håper at det er et graviditetstegn for deg:) Masse lykke til!
Gurine Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har klart å klemme ut noen dråper hvis jeg har prøvd, helt siden jeg sluttet å amme minstemann for 1,5 år siden. Jeg ammet i rundt et år før det. Tror det er ganske vanlig at det kan komme litt når man har ammet før. Men det kan jo være et symptom også..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 trenger dessverre ikke være det nei:( hadde væske i mange år før jeg fikk lillemann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå