Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det et ganske sikkert tegn?? Må jo være derfor det kommer eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk det i 2 pp, uten at jeg var gravid... men krysser fingerne for deg allikevel!!!! ;o)

Skrevet

Det er et veldig sikkert tegn...Et av min tegn... (men kan også komme av kreft/svults i bryste, men tror neppe du har det...=o) )

klem

Skrevet

Fikk melk nå like før mensen.(Sikker på at det var melk fordi det ikke er så lenge siden jeg sluttt å amme, men det har vært helt tørke siden slutt) Var heeelt skker på at jeg var gravid igjen, men dengang ei.. Så bombesikkert tegn er det nok ikke dessverre :-(

Skrevet

Jeg har hatt det i to uker nå, og er akkurat ferdig med tanta, så her var det desverre ikke et tegn. Det kan komme av hormoner. Men håper at det er et graviditetstegn for deg:) Masse lykke til!

Skrevet

Jeg har klart å klemme ut noen dråper hvis jeg har prøvd, helt siden jeg sluttet å amme minstemann for 1,5 år siden. Jeg ammet i rundt et år før det. Tror det er ganske vanlig at det kan komme litt når man har ammet før. Men det kan jo være et symptom også..

Skrevet

trenger dessverre ikke være det nei:( hadde væske i mange år før jeg fikk lillemann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...