Bdancer Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Blir man innkalt til svangerskapskontroller? eller må man bestille time selv? Står i den boka jeg fikk fra legen at kontrollene er fordelt slik: 1) 8.-12. uke 2) 17.-19. uke (ordinær UL) 3) 24. uke 4) 28. uke 5) 32. uke 6) 36. uke 7) 38. uke 8) 40. uke Er dette som en regel? eller er det en veiledning som ikke alltid stemmer? Noen som har vært på flere kontroller enn meg som kan gi meg sine erfaringer?
petite fleur Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg fikk beskjed av legen min å bestille time selv.....Men jordmor satte meg opp på neste time sist je var der. Så hos lege må jeg altså bestille,hos jordmor avtaler vi sammen
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 jepp slik som novembernurket beskriver er det her og=) jordmor setter opp ny time hver gang, mens legen må man bestille time til=)
Bdancer Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Takk for svar:) Da skal jeg finne en jordmor å gå til - har bare vært hos lege..
Tussa og Sofie Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jeg er har så langt bare vært hos lege og vi avtaler en ny dato når jeg er der ja. Så jeg slipper tenke på det selv. Jeg skal begynne hos jordmor i august, blir da først de siste 2,5 mnd jeg går der, har ikke følt behov før.
Bdancer Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2007 Jepp, den neste timen blir i august, og føler det var så upersonlig hos legen... Hos jordmor har jeg hørt om flere som får høre fosterlyden og sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå