Gå til innhold

alkohol..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det greit å ta en liten øl når man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er det ikke etter nyere forskning. Før i tiden så var visst det greit - men nå så advarer de mot å ta noe som helst.

Skrevet

Ta deg en munkholm, smaker helt likt som øl m alkohol.

Skrevet

clausthaler er bedre :) hehe.... men smak og behag d :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i øl, men har kuttet ut all alkohol. Synes IKKE Munkholm eller Clausthaler er i nærheten av å smake som "vanlig" øl, men det er iallefall bedre enn å drikke brus, etter min smak. Smakte et kjempegodt alkoholfritt øl i Sverige, tror det het Kaliber eller noe sånt? Var bilde av en ørn på flaska, tror jeg....

Skrevet

munkholm sommerøl er knallgod:) ellers har jeg vel drukket 2-3 glass rødvin til sammen side mars...

Skrevet

San Miguel uten alkohol er supergod!

Nesten bedre enn med...kan bare være vanskelig å få tak i....:-(

Svaret på spm er som sagt over; NEI!

Ble kraftig provosert av Vår Staude som sto med den magen på God morgen Norge og smakte vin for en måned eller to siden

Skrevet

har du så stor trang til å drikke noe som ligner øl når du har en liten baby i magen?? jeg tenker ikke på det en gang jeg...men alle er vi forskjellige da å det er jo bra :)

Skrevet

Det hender at jeg smaker på litt vin (tar da mellom 1-3 munnfuller), men jeg hadde nok ikke drukket en öl.

Skrevet

Munkholm Asia smaker også bra. For min del er det fullstendig utelukket å bare smake - både øl og vin. Savner ikke engang rødvinene, for det er så selvfølgelig å holde seg unna.

Skrevet

Har ikke noe problem med å klare å være alkoholfri i denne perioden av livet. Lukter på rødvinen, men kan fint leve uten den.

Skrevet

Klart man ikke skal drikke alkohol når man er gravid!!!!!! Du deler kroppen din med et lite barn. Jeg drikker munkholm når jeg er på fest:-)

Skrevet

Vin og gode drikker, finger food og glødende ovn tilhørte det gode stemningen i samvær med våre venner:) Vi reiser igjen på hytte tur og jeg gruer meg til å være illag om kvelden etter at ungene har lagrt seg. Det er jo ikke særlig kult å være den ene som er edru:( Når det er sagt alkohol og røyk er det siste jeg kan tenke meg nå når jeg er gravid!

Dette er også en slags god anledning å rense min kropp for toksiske stoff!!!!!!

Skrevet

Klart vin og annen god drikke og god mat er inventar når vi også samles. Går likevel knakende godt å være den eneste som er er edru. Er også den eneste som er i tipp topp form dagen etter...hehe

Sist vi samla oss, hadde vi singstar (karoke) konkurranse. Gjett om jeg var spent (selv om ideen var min).. Etter hvert som jeg slo ut en etter en steg selvtilliten noen hakk... trenger ikke drikke seg til noe mot, nei. Som en annen her over skrev, er det godt å lukte på rødvinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...