Gå til innhold

hvordan gå opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter. går ikke opp uansett. etter endel kommentarer i det siste har jeg virkelig gått inn for å legge på meg, men klarer ikke. veier 49 kg og er 173 høy og det er litt i minste laget. skulle veldig gjerne gått opp til 55 kg. problemet er at jeg hater stappmett følelsen så det må være noe jeg kan spise moderate mengder av, men som inneholder mye kalorier. og som smaker godt. ikke så glad i sjokolade og sånt. har drukket 50\50 med juice og fløte hver morgen, men er egentlig bare kvalmende. tips anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis ofte og mye, overdriv med kalorier, men ville prøvd å styre unna farlige fetter. Kan du ikke drikke slike proteinshaker som tungvektere drikker for å legge på seg?

Skrevet

Nøtter er jo sunt og veldig kaloririkt

Skrevet

Trener du mye? Du bør nok trene litt tungt i helsestudio 3-4 ganger i uken. Ikke spis så mye med masse fett for å få kalorier, men heller masse sunn mat. Kanskje du burde få noen til å sette sammen en meny for deg. Snakk med noen som har peiling på ernæring. Kanskje et helsestudio i nærheten kan hjelpe deg?

Skrevet

*sender over 10-15 av mine kg til deg*

Skrevet

Hør på de "anonyme" fetisene... de vet garantert hvordan man skal gå opp i vekt:-)

Skrevet

takk for gode tips, nøtter liker jeg jo. trener aldri, men er i mye aktivitet takket være min 1 åring. problemet er at jeg allerede spiser veldig mye. alt jeg vil egentlig, og det har jeg alltid gjort, og alltid vært slank. men de siste mnd har jeg blitt tynn, ikke slank og det er ikke pent. og når jeg da prøver å spise meg opp, skjer det ingenting. utrolig sårende med kommentarer når man prøver så godt jeg kan. jeg sier ikke til folk jeg ikke har sett på en stund at de ser sjuke ut fordi de har lagt på seg, som noen sa til meg(bare motsatt da)

HI

Skrevet

jeg hadde en kompis som var maaager.. han drakk slike shaker som andre drikker, i stede for mat, for å gå ned i vekt, men han spiste vanlig mat i tileggog da får du jo en 4-5 tusen kalorier, om dagen kan jeg tenke meg.. da burde du gå opp i vekt. snakk med legen din.

Skrevet

- bytt ut melka med fløte

- slutt å tren, sett deg heller foran TV'en

- drikk mye alkohol, rikelig med kalorier i det

- Bruk smeltet smør på alle middager

- småspis hele dagen

- slutt å klag, klaging øker forbrenningen

Skrevet

Det er ikke noe i veien med stoffskiftet ditt da?

Uansett, prøv weight gainer eller andre kosttilskudd for kroppsbyggere/fitnessutøvere,de du får kjøpt i Sverige er bedre enn de som de har lov å selge i Norge..=)

Skrevet

Prøv ett par uker med croissanter med smør og syltetøy til frokost. Avskåret fra muligheten til å gå tur. Gjerne noen glass vin daglig, i tillegg til verdens beste mat sånn ellers. Hvis jeg tok i, så prøv i hvertfall croissantene.

Hlsen fotgjenger og kneiipbrød

Skrevet

Går man normalt opp da? Med sånne proteinshaker? Asså, åssen fett blir det lissom? Blir det "dissent"?...

Jeg er ikke HI, men sliter med akkurat det samme selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...