Gå til innhold

Hva skjedde?

Anbefalte innlegg

Gjest Julie A
Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg. Ikke noe krangleinnlegg :-) Jeg leter etter en mann.... Ordnet med profil og bilde på match for en tid siden. Fikk masse svar og det var hyggelig! Fikk så en fin mail fra en svensk mann. Vi fant tonen fort - og etterhvert ble det masse kontakt via mail, sms og telefon. Han har virket veldig interessert, sendt masse sms, mail og ringt fra feriestedet. Og nevnt enormt mange ganger hvor mye han gledet seg til fredag, 6/7 (i dag!) da vi endelig skulle møtes! Han tenkte mye på meg, kjøpte gave (!) til meg...Det ble nesten litt mye for meg... Uansett sent ons kveld får jeg en kort sms om at han må jobbe ekstra og (i en bisetn) at han ikke kan treffe meg. "Ledsen" og navnet (ikke kram el noe som han pleide). Jeg svarte ok, vi møtes sikkert en annen gang. Og etter det har jeg ikke hørt noe... det er ikke likt ham i det hele tatt! Jeg ringte han i dag tidlig, ikke svar, så sendte sms og bad han ringe. Han har ennå ikke ringt. Hva er dette? Jeg skjønner ikke. Føler meg helt matt... Jeg har tidligere hatt en OCD lidelse (tvangslidelse) og pga av den vært innlagt noen ganger (fordi jeg først og fremst trengte mennesker rundt meg). Dette har jeg ikke nevnt noe om...jeg kjenner han jo ikke. Men han er lege, jobber som spes ved et sykehus... Vet noen av dere om han har tilgang til mine epikriser, journaler...? Kanskje han har funnet ut at jeg har hatt en lidelse? Synes dette er så leit. Prøver å finne ut hvorfor det bare er full stopp. Forstår ikke. Er lei meg. Han har vært så ivrig og hyggelig. Overreagerer jeg? Takknemlig for alle svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalde føtter, mistet intr, funnet en annen eller kanskje han har mye jobb.... who knows?

Men ikke skiv mere mld'er til han eller noe, da virker du bare desp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...