Mulle :) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 De er på hytten. Vet de har det kjekt. Jeg er hjemme pga jeg jobber. Skal på jobb om 3 timer. Og skal jobbe til onsdag morgen. Bare hjemme og sover noen timer etter skift. For langt å kjøre ut hver dag til de Har ikke sett de siden mandag ettermiddag. Åhh vil knipe og kose litt med gutten og jenten min.. Og gi gubben en god klem Noen andre som vil gi meg en klem?
Gjest irismor Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Stor klem fra meg c",) Her har også gubben og snuppa tatt med seg hennes fettere og reist på hytta. Jeg har jobbehelg. Men jeg synes det er så deilig med bare litt "meg tid" Men kjedelig å jobbe :-(
Mulle :) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Ja deilig med meg tid. Men ikke i 1 1/2 uke får ikke sett de før på onsdag
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Klem til deg ;-) Er det i Nordhordland dere har hytte, eller? Nysgjerrig ;-)
Mulle :) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 wææh kjenner jeg deg? Ja har en hytte i Norhordaland. Men de er i øygarden no Takk for klem.. Klem tilbake
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 du får en stoooor klem av meg... vet hvordan du har det.. ang mannen altså.. min er også borte.. huff...det er fælt.. *trøste trøste*
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 He he, nei tror ikke vi kjenner hverandre =) Er oppvokst i Nordhordland, og tenkte du mente der da du skrev "der ute". Wild guess =)
Mulle :) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2007 hihi ok =) Har hytte der med golfbanen. Fløksabd er det det det heter? Og en i øygarden
Mulle :) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2007 Takk for klemmen.. Sender en klem til deg også.. Savner virkelig kosen Rart man tar det på en måte for gitt når de er der hele tiden. men merker det fort når han (og de) er vekke
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 ja ikke sant?? man merker det ikke før de er borte.. når noen skal passe marcus så skal det ikke mer enn en halvtime til før jeg kjenner jeg savner han.. samme med sambo.. og man savner virkelig kosen,og noen å ligge atmed om natta...
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 He he, jeg kommer fra et sted ca 2 km lenger ute =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå