Gå til innhold

jeg og venninda mi diskuterer mat til småttene på 1 1/ 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

...kan de spise wienerpølse som er kokt dagen i forveien om man varmer i mikro??

Jeg kan røpe at jeg sikkert er litt overhysterisk og sier: nei...

Noen som faktisk vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke hva som er riktig eller galt, men ville ikke gitt det, synes det hørtes ekkelt ut. og min regel er at så lenge jeg ikke vil spise det så skal snuppa slippe det! og så tar jeg sef hensyn til ting som er farlig da..

Skrevet

Jeg ville ikke gitt ungen min det, rett og slett fordi jeg ikke ville spist det selv. Mannen min spiser det uten at han har daua av det så farlig er det nok ikke. Men så har han en mage som tåler det meste så det er neppe til å sammenligne med en liten barnemave.

Skrevet

jeg ville ikke spist det, så da ville jeg ikke gitt det til barnet mitt heller...

vist det blir flere pølser igjen som har vært kokt, kaster jeg de, men er som regel ikke det da.. beregner bra..hehe :o)

Skrevet

Jeg hadde spist de :o) hehe...men ville nok ikke gitt de til snuppa, dessuten liker hun ikke pølser.

Skrevet

æsj nei, her kaster vi wiener pølser som er kokt og blir til overs...jeg hadde ikke spist det ... og vet at det hadde ikke mannen min gjort heller !

Skrevet

Godt å høre at dere damer er enig med meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...