evigoptimist Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hvordan går det med deg?? Ser du har ikm nå, sett noe til tanta ennå?? klem fra
bente69;) Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Fortsatt ingen tegn til tanta, men det faenskapet er en kløpper på å komme snikanes. Men... det er håp i hengenes snøre:) Så en må leve i trua til det motsatte er bevist:) Er det rart en detter ned i kjellern med gjevne mellomrom *sukk*
evigoptimist Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 Fortsatt tantefri bente?? Spent jeg=) Sitter med kink i nakken og ute av stand til å gjøre noe særlig...blir nok mange timer på data`n i dag ja..... Krysser iallefall fortsatt fingrene !!
bente69;) Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Yes, ingen tante å spore enda:) Håper hun har tenkt å holde seg borte i hvertfall 1,5 år. Jeg har en følse på at faenskapet kommer snart, det kjennes liksom sånn ut i magen. Men puppene er litt rare, litt ømme kanskje. Sånn egentlig så har jeg vel ingen gravide symptoner. Takk for at du fortsatt krysser fingrene, det setter jeg pris på Hmmm... andre dagen på rad her nå uten regn, hva skjer a??? Mystifistisk detta, er fin været på vei?
evigoptimist Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 Hmmm - synes dette lover bra jeg - både tantefri og finvær, mener jeg! Her kom det en skur igårkveld, og littebittegrann for et par timer siden, men nå ser jeg SOLA (Heeelt sant altså!). Måtte det vare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
lykke8:) Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Håper med alt som er at du blir tantefri lenge lenge... Det er litt skummelt fortsatt å tillhøre Gravid i moden alder. Tør ikke tro det helt og vil gjerne ha med flere. Masse lykke til.
lykke8:) Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Håper og håper for deg. Og krysser armer og ben.
evigoptimist Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2007 Oiiiiiiii! Dette ligger an til å bli en liten thriller!!! Har du tenkt å teste?? Krysser alt jeg har=)
bente69;) Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Siste nytt er; fortsatt ingen spor av tanta:)))))) For at ikke forventningene deres(ja, mine å) ikke skal bli for store, vil jeg minne om at ved sist pergokur kom tanta snikanes på dag 33. I dag er jeg på dag 32. Så faenskapet er nok rett rundt svingen, er jeg redd! Takk for alle hilsner:)
Modesty Blaise Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Nå begynner det å flaske seg til med litt spenning her ja!! jeg heier på deg Bente. 1-0 til deg nå mot tanta..det hadde vært feriepresant det!!!! Hold oss oppdatert.
gull-ønske Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Hei Bente69! Fortsatt ingen tante-spor? Spenninga og sjansene øker! Nå er det 2-0 til deg mot tanta! Klem
evigoptimist Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. juli 2007 Ok - skjønner at du vil holde forventningene litt nede=) Men, er veldig spente på dine vegne vet du! Håper pergo`n har gjort susen!!!! Fortsatt lykke til, bente=) (Krysser alt jeg har så hardt at det er fare for krampe snart..=) klem
bente69;) Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Siste nytt er; forsatt ingen spor av tanta *hurra* Håper at pp 26 er vår siste pp:))) Dette er siste dagen med oppdateringer fra meg, i morgen reiser vi bort, kommer ann på dritt været når vi kommer hjem. Men skal se om jeg ikke kan klare informere dere fordet, har noen som kan poste innlegg for meg evt. om jeg spør pent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå