Lykkeliten og jeg Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 har bare lyst til å ønske dere en god fredagskveld jeg =) Er førstegangs og har vært sååå glad for å ha dere damer å kunne spørre om ting, tulle og tøyse med og bare skravle litt. Godt å ha flere som vet åssen det er å føle seg til tider totalt ustabil og hormonell, eller redd og engstelig.. eller rett og slett bare skravesyk ;o) Dere er så flink til å komme med oppmuntrende ord og råd, så det er slettes ikke rart folk (ehm...som meg..hehe..) blir litt BIM-avhengig ;o) Snille dere =))
Lykkelig g~g~j Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 det var et veldig koselig innlegg.. deler nok mange av de samme tankene der jeg også... lykke til med første babyen.. min kommer i september
Poteto Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 må ha en god fredagskveld du og kva sku me gjort uten BIM??
doffine Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Så koselg:-))) du må ha en fin fredagskveld du også:-))
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 kjempe fint innlegg dette smelt på tjukka )) du må ha en fantastisk kveld du også,jeg skal vertfall nyte at marcus sover og jeg har litt alenetid for en gang skyld ) klem !!!!!!!
mamma i juli Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Takk det samme! Føler det sånn jeg også. Kjenner ingen andre som er gravide jeg kan snakke med og det blir heller ikke det samme å snakke med gubben - han blir litt lei alt fokuset på ungen.....ikke kan vi dra på ferie, ikke vil jeg at han skal reise langt hjemmefra i tilfelle ting skjer like fort som sist osv. Takk for at jeg har dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå