Gå til innhold

Til alle de snille, gode damene her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bare lyst til å ønske dere en god fredagskveld jeg =) Er førstegangs og har vært sååå glad for å ha dere damer å kunne spørre om ting, tulle og tøyse med og bare skravle litt. Godt å ha flere som vet åssen det er å føle seg til tider totalt ustabil og hormonell, eller redd og engstelig.. eller rett og slett bare skravesyk ;o)

Dere er så flink til å komme med oppmuntrende ord og råd, så det er slettes ikke rart folk (ehm...som meg..hehe..) blir litt BIM-avhengig ;o)

Snille dere =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var et veldig koselig innlegg.. deler nok mange av de samme tankene der jeg også... lykke til med første babyen.. min kommer i september :D

Skrevet

må ha en god fredagskveld du og :)

kva sku me gjort uten BIM?? ;)

Skrevet

Så koselg:-))) du må ha en fin fredagskveld du også:-))

Skrevet

kjempe fint innlegg dette smelt på tjukka ;)))

du må ha en fantastisk kveld du også,jeg skal vertfall nyte at marcus sover og jeg har litt alenetid for en gang skyld ;))

klem !!!!!!! ;)

Skrevet

Takk det samme! Føler det sånn jeg også. Kjenner ingen andre som er gravide jeg kan snakke med og det blir heller ikke det samme å snakke med gubben - han blir litt lei alt fokuset på ungen.....ikke kan vi dra på ferie, ikke vil jeg at han skal reise langt hjemmefra i tilfelle ting skjer like fort som sist osv. Takk for at jeg har dere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...