missfixit Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Minstemann hovner slik opp etter å ha blitt bitt. Han får hovne "pute lignende" hevelser med en rød prikk i. Da han bare er 2 1/2 så er det ikke så lurt å smøre for mye myggolje på. Noen som vet noe om dette?
katlinka Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Det er noen som reagerer ekstra kraftig på det stoffet myggen injiserer for å fortynne blodet og dermed blir stikket mye større og hovent - såvidt jeg vet er det ikke farlig, men det kan kanskje noen andre svare på...
belli72 Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Min sønn er det! Han hovner voldsomt opp, og får foreskrevet allergimedisiner av legen når en mygg har stukket ham. Jeg testet ham for vepseallergi, men det slo ikke ut. Han er enkelt og greit allergisk for enkelte myggestikk.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Faren min er VELDIG allergisk mot myggestikk. Hovner opp og blir rød. Det klør innmarri sier han. Han blir faktisk helt gal av disse stikkene så han bare må klø de så de begynner å blø. Ikke fordi han vil, men han reagerer så sterkt på det. Jeg syns det ser ille ut, min fars myggstikk. Ville tatt en tur til legen og hørt me h*n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå