Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Fikk nettopp høre hvor utrolig kjedelig jeg har blitt etter vi fikk barn. Jeg prøver å forklare at man ikke kan være like aktiv som før, og finne på alle de samme tingene, men det skjønner han ikke! Han synes jeg er kjip som ikke vil dra med meg en 3 mnd baby overalt, og skjønner ikke at det ikke passer seg å amme alle steder. Det finnes alltid et rom eller noe der du kan amme, sier han. Det er ikke det at vi sitter inne hele tiden, vi drar ofte på besøk både til mine og hans foreldre. Jeg har sagt at han kan invitere kompiser på besøk når det passer han, men jeg sitter ikke en fredagskveld i en røykfylt ungkarsleilighet! Han vil heller ikke dra alene, skal liksom ha meg med. Utrolig slitsomt!!! Måtte bare få det UT!!!
Amabolla Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Det går seg til-jeg lover deg:) Måtte ta en "oppvask" her i huset rundt den tida vesla var 3 mnd. Mange mannfolk forstår ikke helt amming og privatliv, det å være sliten etter graviditet,fødsel,amming,følelser. Det er altfor tidlig å kalle deg kjedelig,for det har bare gått 3 mnd-ting går seg til med tiden og da vil han nok forstå og da forhåpentligvis be deg om unnskyldning:) Men det er jo koslig at han vil ha med deg overalt!Selvom det ikke passer seg for deg akkurat nå så er det en positiv ting da;)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Tusen takk for svar Trengte det!! Har heldigvis fått han til å finne på noe uten meg i kveld. Er sjåfør for noen kompiser... Deilig med en kveld uten mas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå