Desemberprins kom 20des :) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 er ikke stressa i det hele tatt,alt som kan ordnes er ordna....mangler bare å pynte og sette på negler. Maten kjøpes inn på torsdagen og lages halvveis på fredagen (er ikke lov å lage maten i lokalet,bare holde den varm)....... ja.....ringene henter jeg i morgen....er 15 dager til den store dagen
LynxLynx Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Aner ikke om det er normalt, men jeg var ikke stressa når det nærmet seg min bryllupsdag. Alt var under kontroll eller delegert bort. Ble ikke stressa før jeg fikk telefon på selve dagen med beskjed om at bilen som skulle kjøre meg og forloveren min hadde motorstopp!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 føler liksom alle stresser sånn med dette når det er rett før:)
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Jeg fantes ikke stressa i det hele tatt... Vielsen var kl 15 på lørdagen som var. Kl halv 2 kjente jeg at jeg begynte og lbi litt nervøs, og når jeg da kom for sent og klokka var ti over 3 da kjente jeg at jeg trodde jeg skulle dø... hehe... Men var ikke stressa før selve dagen.. Og da gikk d stort sett over når jeg kom meg inn og fikk satt meg ned der oppe hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå