Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 trodde liksom at jeg og mannenmin skulle være hjemme og kose oss i kveld jeg, men nei da. Han skal til broren sin og drikke øl og rølpe...æsj...de er så ekkle i fylla sammen at jeg spyyyyyyyr...!!!!!!!!!!!! Dette planla de uten og spørre meg !!!
Monajenten Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Hadde dere avtalt hjemmekosekveld så syns jeg det var dårlig gjort.
melkekua™ Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Har du sagt det til han da? Ikke sikkert han ser sånn på det, er så typisk mannfolk!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 ja, jeg har sagt det til han. Jeg ble kjempesur og usakelig rett og slett. Så nå bare reiste han. Hvorfor kan ikke mannfolk ha det gøy uten den forbanna alkoholen????
melkekua™ Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Så dumt det ble sånn da!! Hvis han ikke er helt snydens når han kommer hjem så får du ta en rolig samtale med han, evt vente til dagen etter når rusen har gått ut.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 han kommer ikke hjem før i morgen, skal sove der. Er derfor jeg ble forbanna, pga at de planlegger slikt uten meg i bilde. Men han ser ikke slikt på det, han mener det er greit så lenge det er broren hans så da gjør det ingen ting...! Men er ikke det som er poenget bror eller ikke bror....!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 nå fikk jeg en sms av han der det står..Elsker deg jenta mi...uff begynner og gråte jeg nå...er så sliten om dagen...er så mye tull som skjer frem og tilbake med tanke på at jeg har starta i ny jobb..kom midt oppi en krangel ... så har ferie nå...pluss krangla med mannen min....og sliten og gravid....vil bare gråte og sove...!!!
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Huffda lille venn ! Skjønner at det er sårt for deg, og da i tillegg å få en sånn melding ! Skal den liksom ordne alt ? Man liker å få en sånn melding, samtidig er det frustrerende da en slik melding faktisk egentlig ikke gjør ting bedre !!! Har du svart på den da ?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 nei har ikke svart jeg..slått av lyden og vibrasjon på tlf...tenkte han skulle få en lærepenge , og at dette skulle få svi litt.
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Faktisk så tror jeg du når han mer, om du skriver, koselig å få en slik melding, men du sårer meg utrolig idag, er sliten, gravid og føler ikke bra ! Trengte kjæresten min idag jeg ! for gutter hater sure damer, det verste de vet er når vi spiller "jegersudame"linja på de. Iallefall tror jeg kanskje du heller bør sende en slik melding, men skjønner om du ikke har lyst !!!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Takk EnJente_m_EnJente ... det hjalp med en koselig melding...vi snakka sikkelig sammen så nå er ting litt bedre..jeg gråt og prata og han ble også lei seg. Men han kommer hjem tidlig i mårra, er vel litt sundt og være i fra hverandre også. Kjenner det blir tidlig kvelden på meg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå