3 blå Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 En utrolig sterk og rørende bok... Så hvis det regner på vindusruta og dere ikke aner hva dere skal finne på, bør dere lese denne boka.
Mamma´n til A og F Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Har akkurat begynt og fått en god følelse:)
Gjest ->>- Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Den er ikke så verst, men jeg synes hovedpersonen ble så lite fengende etter hvert som han vokser til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå