Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Holdt på å svime av i dag da jeg var ute å gikk tur. Heldigvis ligger legesenteret rett ved der jeg bor, så jeg gikk innom. Tenkte at nå er det blodtrykket som svimler igjen. Det har gjort det før nemlig. Men det var det ikke. Jeg har lav blodprosent. 9,9 for den som skjønner sånt. Ble sendt rett på apoteket for jerntabletter. Regner med det tar noen dager før jeg blir "normal" igjen. Noen andre som har hatt det likedan?
Ein T Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 ei venninne av meg hadde det sånn i begge svangerskapene. svimmel. men jerntablettene funka raskt og hun ble "normal" igjen så lykke til. d går nok bra
Ioren Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Tja... Jeg har blodprosent på 8,4 (Jernanemi), og har kun vært over 10 en gang så vidt jeg vet.. Faktisk under graviditeten, var visst ikke så vanlig å stige under graviditet, men jeg gikk fort ned på min *normal* igjen... Plages faktisk ikke med det, men så er vel kroppen min vant til det og da...
storkenerpåvei. Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 vil annbefale flytende jern ,floradix.(fåes i alle matbutikker og apotek) jern tabletter kan vere litt harde mot mage...
Ioren Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Anbefaler også denne, den hjelper på alle utenom meg =P Meen, kroppen min tar rett og slett ikke opp jern, de har brukt over 2 år på å finne ut hvorfor, de vet det fortsatt ikke... =P
storkenerpåvei. Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 hmmm så sprøtt...men har du hatt bruk for jern da??
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 flytende jern er det beste ja. da øker den sinnsykt fort. jeg har en blod prosent på 12 og det er veldig bra til å være gravid ble jeg fortalt
Ioren Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Jeg skulle vel egentlig ha hatt litt =P Men kroppen min har jo ikke hatt bruk for det før.. Kjenner jo at jeg blir veldig fort sliten og slikt, men siden jeg er "vant" til å ikke ha mer så går det nok greit. Er nok verre for de som har 12-13 til vanlig og detter nedpå 8,5...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå