Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røyker ikke til vanlig, men skal på venninnekveld om noen uker og da kan det hende at det blir en sigarett eller to. Kommer ikke til å samsove samme natt, selvfølgelig, men hva med natten etter - da må det vel være ok igjen, eller?

Går ut fra at anbefalingen om å la være å samsove fullt og helt kun gjelder dem som røyker fast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg røyker.. vi samsover, hele tiden i begynnelsen, nå halve natten. han ligger ofte på magen min, spesielt hvis han er veldig urolig, da hjelper ikke annet... er han bare litt urolig, ligger han mellom meg å sambo... noe må vi gjøre for å få sove, trenger søvn for å ikke bli utslitt..

Skrevet

Skjønner, men innlegget mitt er ikke noe angrep på dem som røyker og samsover.

spørsmålet gjelder hva som anbefales ifht røyking én kveld + samsoving.

Skrevet

jepp, skjønte det :) mest sannsynlig tenker jeg du kan samsove, er jo utrolig mange som røyker, men allikevel samsove.. min personlige mening er at det ikke gjør noe, var det jeg ville frem til :) men det var min mening da :) formulerte meg kanskje veldig spisst, men det avr ikke helt meningen :)

Skrevet

Dagen etter skal ikke være noe problem i det heletatt.

Grunnen til at de ikke anbefaler det er fordi det hersker usikkerhet om hvor skadelig giftstoffende du utånder etter en sigarett er. Dagen etter burde mao ikke være noe problem da du ikke lenger utånder giftstoffene.

Skrevet

Mener de verste giftstoffene er ute av kroppen etter 12 timer.

Skrevet

8 timer etter din siste sigarett skjer dette:

Nivået av kullmonoksid i blodet synker til det normale

Nivået av oksygen i blodet øker til det normale

Røykånden blir borte!

Skrevet

Så jeg vil si at etter 8 timer er du rimelig trygg

Skrevet

Takk for svar, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...