Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 jeg har ei jente på snart 5 mnd å jeg har vært ulidelig kvalm de siste ukene!! er det normalt etter fødsel??>
En liten mamma Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Har ikke jeg opplevd. Men har hørt at det er normalt i begynnelsen av svangerskap... Ta en test!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Aner ikke om det er normalt eller ikke, men jeg opplevde akkurat det samme for et par uker siden, da var jenten min også 4mnd og noen uker. Føltes helt som i begynnelsen av svangerskapet, men gravid var jeg altså ikke.. Nå er datteren min litt over 5mnd, og kvalmen har min har forsvunnet av seg selv....
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 jeg er ofte kvalm rett før eg skal ligge meg, sånn at eg vil spy liksom...begynte for noen dager siden. Pleier aldri å være kvalm ellers... Sønnen min er 2 mnd på søndag...
ditte&malusken&lillebror Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Men jeg tror ikke min kvalme hadde noe direkte med fødselen å gjøre da.... Jeg kom frem til at det nok var fordi jeg var sliten og litt dehydrert og tappet for energi etter ammingen.. Se om å passe på at du spiser, drikker og hviler (den tiden du har å hvile:) så mye som kroppen din trenger, så kanskje det hjelper?
babyandme Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Har det på samme måte.. vært utrolig kvalm! akkurat som jeg skulle vært gravid. Det begynte ca 2mnd etter fødselen.. har tatt 3 tester over noen uker for sikkerhets skyld da, var negative de. Nå er gutten min snart 4mnd. Hm, rart at flere har opplevd det da.. skyldes nok kanskje en del stress og lite søvn ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå