silhah og emilie Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 veldig pent navn da:) jenta vår heter emilie angell
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Så nydelig navn, Eva Madeleine:) Lille stjerna mi heter *Sensur* og så Isabella
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Japp, hehe brukte sensur, men kan jo si hva hun heter, egentlig. Amelia Isabella;) Men bruker oftest isabella eller bare bella:)
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 sjarmtrollet vårt heter Adrian Nicolai:)
Nattegutt og Mamman Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 Min heter Nathaniel Det betyr guds gave, visste at han skullle hete det fra den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, og heldigvis var sambo enig:)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #16 Skrevet 7. juli 2007 Aaah, jg skjønner Bella er jo kjempe skjønt dah!!
Mild, Marcus & Mille Skrevet 7. juli 2007 #18 Skrevet 7. juli 2007 Vår heter Finn Marcus Bruker bare Marcus til daglig da. Finn er etter bestefaren til sambo som betyr veldig mye for han
Sabina og gjengen Skrevet 7. juli 2007 #19 Skrevet 7. juli 2007 Mitt lille sjarmtroll heter Leo Marinius (Marinius etter min tippoldefar, likt det navnet kjempegodt siden jeg hørte det første gang for maaange år siden)
lykkeligmor:) Skrevet 7. juli 2007 #20 Skrevet 7. juli 2007 Gutten min heter Noah:) Så mange fine navn det var her inne da!=)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 8. juli 2007 #21 Skrevet 8. juli 2007 Jenta mi heter Aline Rosie, vi kaller henne bare ALine..Rosie er etter oldemoren hennes.
VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2007 #22 Skrevet 8. juli 2007 Aurora Kristin. Kristin etter svigermor, altså snuppas farmor.
may-mom-05 Skrevet 8. juli 2007 #23 Skrevet 8. juli 2007 Amalie Othilie her Etter at jeg så "Amalies jul" som liten, så bestemte jeg allerede da at min eventuelle datter skulle hete Amalie...... ble helt forelska i navnet, og heldigvis hadde ikke sambo noe i mot det heller. Othilie kommer etter min oldemor, som betydde utrolig mye for meg... Ifølge ssb så er hun den eneste (el 1 av 3) i landet med denne navnesettingen... er nesten litt rart synes jeg, er jo ett navn som "klenger"... synes hvertfall jeg da. Var mange som stusset på navnet i begynnelsen, men nå synes alle hun har sååååå fint navn *stolt* !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå