Gå til innhold

kor kan eg bestille natt kler til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

orker ikke gå på butikk nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo bere få nåken andre te å handla for deg ;-)

Snakk om atte eg lagde kø i dag..... jiiiizez...

Skrevet

hehe, ja kan jo da ;)

haha, ja:P ikkje litt helle :) eg såg ikkje heilt at da va deg i begynnelsen ;) va nettså nåke kjendt, men klarte kje plassera deg heilt. hehe... men laga litt k eg og.. domme skrivar!!

Skrevet

hihihi... trur hu stakkars vikaren sleit meir enn ka skrivaren gjorde. Va kje så lett visst... Ka sa astrid te deg i dag?

Skrevet

Jeg har shoppet ett par pysjamaser til babyen vår på "laredoute.no" på internett,,var veldig søte:) Prøv der:0) kosta 169kr for 2 mener jeg å huske.

Skrevet

hehe... ja :P

sa ikkje så masse.. da sto bra te.. jern % har stege, uten at eg har tatt jern ;) kjempe greie :) hehe.. ( e late på da område der)

ska tebake neste veka... te ein vikar.. utlending!! off off...

te deg då?

Skrevet

hadde litt sukker i urinen visst... har plutseligt begynnt å lika kaka ser du. uffeuff... Ellers hadde både blodtrykk å blodprosent gått endo meir ner itte ein måne på jern tabellettar. Sjønna kje atte da går an men. Magen hadde jaffal vokst kjempemasse c",)

Skrevet

eg og hadde nåke i urinen, men va visst ikkje så farligt :P hehe..

min mage hadde ikkje vokst så masse. babyen min vil ikkje bli store den.... men skal på ul på torsdag :D

Skrevet

ååårh, din heldigris!!!!

Men viss babyen ikkje vil veksa så sette di deg vel bere i gong?? eller?

Skrevet

har ikkje peiling ka så skjer..

h*n vekse, men e så lite... ligge 12% under normal vekst...

du har berre vore på 1 ul du??

Skrevet

eeeh, nei... har vore på 4, men da va så tiligt. Den ordinære va den sisste eg va på. Å no e da sikkert kjempekjekkt å sjå på! I begynnelsen ligna da jo kje på ein baby eingong.

Eg ligge øve den rauge streken på sjemae, men innenfor da dere grøna heldigvis. Håpa kje eg får ein gigababy!! Men pappen va visst ganske svære når han blei født... Hjælp!

Skrevet

såpass... ja, e ganske spennande no :) e blitt ein baby no ;) hehe...

kansje du får ein på 5 kg :P hehe...

min va 3,5 når han blei fødd å eg va 2,4.. så babyen ligge vell mellom oss:P kansje babyen din slutte å vokse på slutten din og :)

no har eg bestllt på ellos t 600 kr:P hehe...

men va billigt ;)

kjøpte, 2 bukser, 3 håndkler, ein startpakke på 8 deler, 3 pysjamas.. sku egentli berre ha pysj, men måtte ;) hehe...

Skrevet

Så koseligt å handla kler c",)

Me har snart alt me trenge av utstyr i hus. Har kje kjøpt kler, men da får me arva så eg trur ikkje eg kjeme te å kjøpa så møkje heller.

Så då e da berre seng å vognpose så mangla, å da har me bestillt...

Gleda meg sånn no!!

Skrevet

eg har ein del kler.. har måtta handla litt ;) hehe.. men berre på salg.. så har ikke lagt ut så masse der... kler får me jo sikkert masse av allikavell:P da e jo nåke alle like å handla :)

me og har alt no... utenom hus :P hehe... elle, dyne t vogna har me ikkje endo, men da haste ikkje...

Skrevet

ja me sellde jo heila huse. Så no bur me i ein pitteliten leilighet. Vil flytta no!!

Skrevet

hehe.. koffor da?

skal dåke kjøpa dåke hus her eller noko? elle skal dåke bu i leiligheten ei stund?

Skrevet

me ville ikkje bu i haugesund, derfor sellde me huse der. Å må eg bli varande i den leiligheten på kanalen å kjeme eg te å bli tvangsinnlagt! Satsa på at folk skille seg eller dør sånn atte da kjeme hus te salgs....

Skrevet

hehe.. e mange som skiller seg, men trenge jo hus dei og ;) hehe..

men kom notar avisa i dag.. e vell nåke der ;) kan jo kjøpa da svarta huse på sortland :P da sås tår me krysse innt kiwi å der...

Skrevet

vil ha hus på finnås me...

Skrevet

åja.. hehe.. der e da kje så mange hus t salgs :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...