Miss L å di Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 kan jo bere få nåken andre te å handla for deg ;-) Snakk om atte eg lagde kø i dag..... jiiiizez...
Poteto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 hehe, ja kan jo da haha, ja:P ikkje litt helle eg såg ikkje heilt at da va deg i begynnelsen va nettså nåke kjendt, men klarte kje plassera deg heilt. hehe... men laga litt k eg og.. domme skrivar!!
Miss L å di Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 hihihi... trur hu stakkars vikaren sleit meir enn ka skrivaren gjorde. Va kje så lett visst... Ka sa astrid te deg i dag?
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har shoppet ett par pysjamaser til babyen vår på "laredoute.no" på internett,,var veldig søte:) Prøv der:0) kosta 169kr for 2 mener jeg å huske.
Poteto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2007 hehe... ja sa ikkje så masse.. da sto bra te.. jern % har stege, uten at eg har tatt jern kjempe greie hehe.. ( e late på da område der) ska tebake neste veka... te ein vikar.. utlending!! off off... te deg då?
Miss L å di Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 hadde litt sukker i urinen visst... har plutseligt begynnt å lika kaka ser du. uffeuff... Ellers hadde både blodtrykk å blodprosent gått endo meir ner itte ein måne på jern tabellettar. Sjønna kje atte da går an men. Magen hadde jaffal vokst kjempemasse c",)
Poteto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2007 eg og hadde nåke i urinen, men va visst ikkje så farligt hehe.. min mage hadde ikkje vokst så masse. babyen min vil ikkje bli store den.... men skal på ul på torsdag
Miss L å di Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 ååårh, din heldigris!!!! Men viss babyen ikkje vil veksa så sette di deg vel bere i gong?? eller?
Poteto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2007 har ikkje peiling ka så skjer.. h*n vekse, men e så lite... ligge 12% under normal vekst... du har berre vore på 1 ul du??
Miss L å di Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 eeeh, nei... har vore på 4, men da va så tiligt. Den ordinære va den sisste eg va på. Å no e da sikkert kjempekjekkt å sjå på! I begynnelsen ligna da jo kje på ein baby eingong. Eg ligge øve den rauge streken på sjemae, men innenfor da dere grøna heldigvis. Håpa kje eg får ein gigababy!! Men pappen va visst ganske svære når han blei født... Hjælp!
Poteto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2007 såpass... ja, e ganske spennande no e blitt ein baby no hehe... kansje du får ein på 5 kg hehe... min va 3,5 når han blei fødd å eg va 2,4.. så babyen ligge vell mellom oss:P kansje babyen din slutte å vokse på slutten din og no har eg bestllt på ellos t 600 kr:P hehe... men va billigt kjøpte, 2 bukser, 3 håndkler, ein startpakke på 8 deler, 3 pysjamas.. sku egentli berre ha pysj, men måtte hehe...
Miss L å di Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 Så koseligt å handla kler c",) Me har snart alt me trenge av utstyr i hus. Har kje kjøpt kler, men da får me arva så eg trur ikkje eg kjeme te å kjøpa så møkje heller. Så då e da berre seng å vognpose så mangla, å da har me bestillt... Gleda meg sånn no!!
Poteto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. juli 2007 eg har ein del kler.. har måtta handla litt hehe.. men berre på salg.. så har ikke lagt ut så masse der... kler får me jo sikkert masse av allikavell:P da e jo nåke alle like å handla me og har alt no... utenom hus hehe... elle, dyne t vogna har me ikkje endo, men da haste ikkje...
Miss L å di Skrevet 6. juli 2007 #16 Skrevet 6. juli 2007 ja me sellde jo heila huse. Så no bur me i ein pitteliten leilighet. Vil flytta no!!
Poteto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 6. juli 2007 hehe.. koffor da? skal dåke kjøpa dåke hus her eller noko? elle skal dåke bu i leiligheten ei stund?
Miss L å di Skrevet 6. juli 2007 #18 Skrevet 6. juli 2007 me ville ikkje bu i haugesund, derfor sellde me huse der. Å må eg bli varande i den leiligheten på kanalen å kjeme eg te å bli tvangsinnlagt! Satsa på at folk skille seg eller dør sånn atte da kjeme hus te salgs....
Poteto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 6. juli 2007 hehe.. e mange som skiller seg, men trenge jo hus dei og hehe.. men kom notar avisa i dag.. e vell nåke der kan jo kjøpa da svarta huse på sortland da sås tår me krysse innt kiwi å der...
Poteto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 6. juli 2007 åja.. hehe.. der e da kje så mange hus t salgs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå