rufs Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 noen som har noen forslag på enkle sommer middager,,,jammen er jeg lei det middags slitet til tider:)
mamma >to gull Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 vet ikke om du syns det er enkel sommermiddag, men vi skal ha taco vi Hva med grilling? Kyllingsalat Reker Kyllingvinger og loff
M by M Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg holder på å lage middag til bare meg selv akkurat nå. Dattra mi er på ferie med faren, samboer er bortreist og jeg er alene hjemme. Blir løvstek, makaroni, bernaise og salat.
rufs Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 hva gjør dere om ungene ikke liker så mye???det er sikkert det som begynner å bli kjett,,,uansett hva jeg lager så er det klaging fra deres side:(
mamma >to gull Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Ikke noe problem her, småen er bare 2 mnd.hehe..så vi spiser akkurat det vi vil;) men det jeg ser for meg når barna blir større er at vi i helgene spiser tidlig "lett" middag sammen med barna (noe de liker) og så spiser vi voksne noe god helgemat når de er i seng.. Det er det jeg tenker i hvert fall;))
melkekua™ Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Vi skal også ha taco idag ))) Kyllingpastasalat er kjempegodt og veldig enkelt.
Lillesnuppis Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Svarer litt sent jeg, men her blir det hjemmelagd blomkålsuppe med lune baguetter når gubben kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå