VinterSol+2 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Ligger du på gravidrom på Tønsberg? Hihi, var så sinnsykt mange som fødte da jeg var der, at jeg ble lagt inn på gravidrom, nemlig, var ikke plass på barsel! jeg var på rom 008 mener jeg.. ikke helt sikker, men iallefall utsikt mot "bakgården" og så har man jo sånn tv med internett og sånn over senga?! (min virket ikke da men... de skulle iallefall fikse det da jeg dro...) dersom du har protein i urinen, hør med jordmor eller lege om du kan få tranebærkapsler.. jeg hadde vel begynnende svangerskapsforgiftning eller noe, iallefall i faresonen, med plutselig 3 i ødem og protein og høyt blodtrykk, men proteinen forsvant helt med tranebærkapslene! (fikk i gang nyrene skikkelig, eller noe..) håper alt er bra med deg. bedre å kjede seg litt enn å utsette deg og baby for noe!
scubagirl med scubababy Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Hei vintersol... Jeg ligger på rom 006... PC-systemet virker greit nok. Ser Tv og er på nett omhverandre... Idag var protein på 1+, blodtrykk på 170/100, og ødem 1+.. Så gladmeldingen om en dagpermisjon til søndag ble godt mottatt.. Skal få ny ultralyd tidlig neste uke for å kontrollere veksten, og det gleder jeg meg til. Da skal jeg spørre om kjønnet.. Har begynt å vurdere navn, og har 2 på "tunga".. Andreas og Guro. Hva synes du? Samboer er nå i full gang med å flytte oss inn i "nytt" hus. Synd jeg ikke får være med å se på gutta flytter og arbeider... Men får jo sett litt på søndag da. Skal høre om tranebærkapsler. Men trodde det var for UVI jeg???? Går det bra med deg og prinsessa? Hva heter hun? Klem fra....
VinterSol+2 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 tranebærkapsler hjelper mot UVI ja, men de gjør det ved å aktivisere nyrene eller noe sånt, som også hjelper mot protein! Du har jo ikke veldig mye hverken ødem eller protein egentlig da.. har du hatt hodepine og lignende? Hehe,, jeg hadde 0-1 i ødem nesten hele svangerskapet.. så fikk jeg 1-2 i ødem tre uker før termin.. og i løpet av dagen jeg fødte fikk jeg 3 i ødem! du får bare ta det med ro, og nyte at du slipper å jobbe noe med flytting etc, for snart har du nok å henge fingrene i! prinsessa mi heter Aurora, Aurora Kristin, faktisk. Hun er helt nydelig. Selv når hun bæsjer en femdagers, som hun gjorde nå nettopp.. ;-) Jeg har litt startproblemer med amming og sånt jeg da, og pumper en del, for å gi henne med flaske. trodde vi var over de verste startproblemene i går, men i dag er vi omtrent tilbake ved utgangspunktet, så nå vurderer jeg å pumpe et par uker til for så å gå over til mme om ikke det bedrer seg! Spennende om de kan se kjønn nesten uke da! Er ikke sikkert de ser noe særlig, var på vekstestimering selv, men da så vi omtrent ingenting! (omtrent i uke 35 tror jeg..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå