Gå til innhold

Har dere kjøpt mye klær?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kjøpt så mye enda.

Har gitt opp å finne mer klær som kan passe til begge kjønn, får heller sende ut samboer etter fødselen for å shoppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt en del klær, men det er kanskje lettere for meg siden jeg vet at jeg får en gutt. Men også før jeg visste hvilket kjønn babyen var, så kjøpte jeg litt av hvert i nøytrale farger. Jeg har prøvd å kjøpe klær som er i str 62 og 68 såvel som nyfødt, for de vokser jo fort ut av klærne! Men jeg ville ikke være bekymret var jeg deg, klær er jo veldig lett å få tak i. Bare start med det mest nødvendige som noen bodyer og ett par nattdrakter, så går det greitt. Og jeg er sikker på at det øyeblikket babyen kommer, så springer halve slekta ut og kjøper noe fint!! Lykke til!

 

Kos og klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har ikke kjøpt så mye.. en liten "start" pakke ;)

eit par bodyer, noen andre kler å sokker,,,

rekner med å få en del..

viss ikke så sender eg min mor eller sambo for å handle kler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Har arvet masse som passer fra den lille er omkring 2 mndr.

Har prøvd å finne noe morsomt nå til starten men er så lite nøytralt morsomt. Har kjøpt en brun body med apekatter :)

Og så har vist mamma kjøpt et par bodyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen heldresser, body, bukse og lue. Ellers har jeg det meste på loftet etter de to barna mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arvet etter søsterns barn, og lånt en del av ei venninde. Men har handlet litt allikevel. er jo koselig å ha noe som er babyen sitt liksom. Men har f.eks 16 bodyer i str 50, så det har jeg ikke kjøpt flere av. Kommer jo ikke til å rekke å bruke alle en gang :)

 

Det er noen "hull" i garderoben, men de venter jeg med å fylle til jeg ser hva babyen får på sykehuset. Folk har ofte kjøpt med seg et søtt lite plagg. Sist måtte vi bytte en del fordi vi fikk flere badekåper i samme str og sånn. Men vil ikke ha for mye shopping igjen heller. Blir en så travel høst.To barn under to år hjemme, en stesønn på 11 år som også bor hos oss, og fulltidsstudier på lærerskolen. Tipper at jeg ikke får så mye tid til shopping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har arvet mye, telte akkurat over bodyene, og kom til 26!! I størrelse 50 og 56..I tillegg har jeg kanskje ti sparkebukser, ti vanlige bukser, ti sett (bukse+genser) og endel andre ting. Har NOK med andre ord.. Men har som sagt arvet det meste :) Skal hvertfall ikke kjøpe inn noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...