Gå til innhold

berg og dalbane...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15 uker og vi skal snart på tur med noen venner til liseberg, kan jeg kjøre alt av karuseller og berg og dalbaner???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...jeg personlig ville ikke gjort det, jeg hadde for stor mage da - og da sitter belteordningene for hardt fast... og skulle det skje noe så hadde jeg fått dårlig samvittighet... men det er ditt valg... det er gøy på liseberg :)

Skrevet

enkelt og greit, nei det kan du ikke

Men det står på de forskjellige hvilken du kan ta og hvilke du ikke kan ta....

F eks hangover ville jeg holdt meg veeeeldig langt unna i gravid tilstand hehe

Men kos deg er morro der. Men husk og forsikrer deg om at d er trygt før du går oppi

Skrevet

Nei, du kan omtrent ikke gjøre annet enn spise is. Helt sant.

Vi var på Liseberg sist jeg var gravid (ca 25 uker på vei), og det stod skilt på hver eneste berg og dalbane at gravide ikke skulle ta dem. Bilde av en gravid dame med strek over, faktisk...

Skrevet

Signerer Renate77, det står det på Tivoli i Køben også. Ikke gravide, folk med hjerteproblemer osv. Alt som er gøy stort sett er off limits for deg.

Liiiitt kjedelig, men bare vent til poden er født, da skal pappa'n få kose seg med barnekarusellene sammen med han, og så skal mamma ha det gøy :D

Skrevet

jeg var på tusenfryd på fredag. nesten litt kjedelig. eneste jeg fikk tatt var bestefars bil, og mini pariserhjul. hadde med lillesøs på 4år så var jo gøy for ho:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...