durdom1 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har blitt realkompetansevurdert og det visste seg at jeg har fått godkjent VK1 Helse- og Servicefag. Til høsten skal jeg vegynne på VK2-Helsesekretær. Det blir fjernundervisning ved videregående skole. Kan jeg søke autorisasjon etter at jeg er ferdig med utdannelsen? Hvilke kriterier skal være oppfyllt for at jeg skal søke autorisasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå