Gå til innhold

husker dere meg? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

het prøver og prøver før, men så ble det slutt mellom meg og kjæresten min.....

møtte en kompis som jeg har kjent siden jeg var 17, og det sa pang på flere enn en måte.....

vet enda ikke om vi skal være sammen, da det er for tidlig å si..

men i dag fant jeg ut ar\t jeg er gravid, 4 uker og 4 dager på vei......

er glad, men det er blanda, min x og jeg prøvde en stund, og fikk det ikke til, men nå klaffa det :)

'

er 31 år og har en sønn fra før på 10 :)

skriver til dere nå, da jeg syns dere er en herlig gjeng med hyggeige damer, og gleder meg til å være her sammen med dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å sende babystøv, noe jeg lenge har gleda meg til å gjøre :)

****************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Hei:)

Jeg husker deg. Gratulerer så mye!! Suger til meg litt babystøv.

Skjønner at du har litt blanda følelser nå, håper alt ordner seg. Lykke til med svangerskapet og kos deg med den voksende magen:)

Skrevet

Hei:)

Jeg er ny her,så kjenner ikke deg.

Men gratulerer såååå mye!!!!!:)

Må jo være en flott følelse å ha et foster i magen.Ettersom du ikke ble gravid med x,så er det kanskje han som var "problemet",eller at dere rett og slett ikke passet slik sammen.

Håper du finner det ut av med kjæresten:)

Skrevet

tusen takk for lykke-ønsker:)

var mye her på bli gravid, og kommer til å være her en del fremover også:)

enda mere babystøv til dere *******

Skrevet

er ny her jeg å... men lykke til håper virkelig du finner ut av det med kjæresten.... det går sikkert supert.:)

Skrevet

Gratulerer... du skal nok se at det ordner seg til det beste til slutt søta

Masse klemmer fra meg... .0)

Skrevet

Først og fremst;

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så;

Jeg grabber grådig til meg babystøv. Faktis tar jeg frem støvsugern. Jeg trenger i bøtter og spann.

Når det gjelder forholdet ditt;

Jeg har gode vibber. Krysser fingre og tær for at dere skal finne evig lykke i hverandres armer. Men hvis ikke det går er jeg sikker på at du kommer til å bli en fantastisk mor. Dette er jo på ingen måte et uønsket barn om kanskje uplanlagt. Og er det ikke godt å slippe all prøvingen. Et skikkelig kjærlighetsbarn spør du meg.

Klem fra B

Skrevet

Ny her, men må legge igjen en liten gratulasjonshilsen likevel. Så utrolig spennende, om enn litt uten om planene.. "life works in mysterious ways" ;)

Skrevet

Gratulerer!

var jo egentlig bra at det ikke klaffet for deg og eksen din da:) , siden forholdet ikke holdt mener jeg. Grtulerer med den nye kjøresten og Lykke til med spiren i magen.

Skrevet

Oi, saa spennende!! Hjelpe meg, eller hjelpe deg mener jeg.... hehe.

Saa fantastisk koselig.

Skjebnen, sier jeg bare, det som skjer det skjer og det skal skje, lykke til videre og kos deg uansett hvordan det ordner seg. For ordne seg, det gjoer det alltid, paa den ene eller andre maaten....

Stor stas spoer du meg, og det gjorde du jo, hihi..... =o)

Skrevet

Jeg er ny her, så jeg husker deg ikke :-) Men GRATULERER MASSE :-) !!!

*grabber til meg babystøv*

Skrevet

Vil slenge til at jeg ogsaa er sammen med en som jeg kjente da jeg var paa den alderen, eller visste veldig godt om da. Vi moettes igjen etter 15 aar etter hvert vaart liv paa hver vaar kant av landet. Vi kjente hverandre ikke veldig godt i gamle dager, men hadde masse felles bekjente. Jeg husker hvordan jeg husker han var en sjarmerende gutt. I dag er vi et par, ble raskt foreldre og har det straalende sammen.

Det kan gaa saa ufattelig fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint skjoenner du! Og saa er det noe dypt - paa en maate - med dem man har kjent siden man var liten smurf... =o)

Romantisk spoer du meg, jeg blir visst ikke ferdig med denne traaden, fnis....

Tvi tvi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...