Gå til innhold

vært hos legen i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

har testet hjemme med 5 tester alle positive uten tvil. legen sin var svak positiv. han sa det tydlig var HCG stigning der ettersom den var litt positiv. han sa jeg ikke skulle forvente for mye før om 2 uker, da var det mer sikkert. jeg kunne få en SA når som helst virket det som han mente. mensen kunne dukke opp når som helst.jeg er 4+2 i dag... han sjekket meg ingenting,ingen prøver. på meg virket det som han syntes det var helt lattelig at jeg testet så tidlig, og ikke måtte forvente meg for mye.! flere med slike beskjeder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn hadde jeg det og. Den dumme legen sa jeg testet alt for tidlig og at det ikke var noe vits å teste før uke 8. Halloen når man går og prøver å bli gravid så klarer man jo ikke vente så lenge. Syns det var så tåplig å si. Nå har jeg mista to ganger så neste gang ringer jeg så fort jeg har tissa på pinnen og da skal jeg kreve oppfølging.

dissa mannfolka skjønner ikke alltid detta vettu:-)

Håper alt går bra for deg og at legen din er hyggligere neste gang du kommer inn til han:)

Skrevet

Han hørtes ut som en dust. Håper virkelig ikke min lege behandler meg sånn når det blir min tur. Hvem i all verden greier å vente å 8 uker før man tester??? Ikke jeg iallefall. Men jeg tror spira de klorer seg fast :) er det forskjell på mannlige og kvinnelige leger tror dere?

Skrevet

kommer litt ann på tror jeg. min var dame, og jeg syns ho var tett, men venninna mi har en mann og han er visst bare helt utrolig flink. tror det rett og slett kommer ann på personen jeg. er ikke alle som burde være innen helse vesenet spør du meg

Skrevet

hadde jeg vært hos min faste lege hadde det helt sikkert gått mye bedre. han er en engel:) men han har selvfølgelig ferie fram til jeg reiser på ferie, får kontakte han når jeg kjem hjem:) da er jeg jo 8 uker på vei mener jeg:)

Skrevet

hørtes ut som min lege gitt,jeg har byttet nå jeg da,til ei kvinne,var en ledig plass å da var jeg jammen meg rask ja:) han er flink med gutten min ,men ikke med meg når jeg var gravid og hadde en sa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...