mamma:-) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hvordan har dere det sammen sånn i det daglige i forholdet deres? har dere ofte lange gode samtaler med partneren? gir dere hverandre kos ofte? og tviler du noen gang på om han er den du virkelig vil ha resten av livet? og har du noen gang fått følelser for en annen mens du er i ett fast forhold, der du egentlig har det bra? masse sp.mål dette, men håper mange tar seg tid og vil svare....... :-)
Mulle :) Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Vi har det utrolig bra. Snakker mye sammen. Kos og klem hver dag. Nei han er mannen i mitt liv. Følelser og følelser. har blitt betatt av andre. Men det er han jeg elsker Vært sammen i 7 år
M by M Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 På dagtid går alt veldig fort og vi er konsertrert om jobb, barn, middagslaging og husarbeid. Men vi klarer likevell å få til litt kos for det. Om vi har hatt mye å gjøre på dagen og ikke noe tid til oss selv, legger vi oss heller litt tidlig og ligger og prater og koser og sånn... Jeg tviler ikke på at jeg vil være sammen med han resten av livet. Vi er bare samboere nå, men skal gifte oss når det føles naturlig og vi har råd til det. Jeg har heller ikke fått følelser for noen andre mens jeg har vært i et forhold.
mai mammaen til to Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 vi har det kjempe bra sammen..snakker og koser hele tiden... vi har vært sammen i 4 år
Lillefy Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 jaja. Her er det litt anderledes. Jeg elsker ham og vi skal snart gifte oss. Vi har to barn (små) sammen. Vi er sammen på 5. året. Han gir meg fotmassage hver eneste kveld:o) Og vi er til tider flinke til å huske å klemme/kose med hverandre. MEN. Det er perioder hvor jeg tviler på om det er dette jeg vil. Er dette nok. Er gresset grønnere? Hvor ble spenningen av? Føler jeg for ham som jeg burde?Er det hele ikke forfeeerdelig kjeeedelig...??? Etc, etc. Dette synes jeg er helt naturlig og egentlig også helt ok. Mitt valg av livspartner handler jo ikke kun om forelskelsen (som uansett vil forsvinne med tiden), men om mye mer praktiske og kjedelige ting som: hans personlighet og evne til å løse konflikter, hans holdning til kvinner og hjelpsomhet, hans evne til å være partner, hans samarbeidsevne, hans måte å være far på...........og kikker jeg på disse tingene så VET jeg at jeg ikke finner en mann i verden som er bedre enn ham. )
manonym Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Her er det i perioder om vi har det bra eller dårlig, er veldig sta begge to, og derfor ingen av oss som vil ta det første steget om vi har kranglet. Men det ordner som regel i løpet av dagen eller dagen etter på. Blitt mindre og mindre kos her i løpet av dagen, men pleier å ligge å kose når vi har lagt oss for kvelden, legger oss som oftest samtidig. Sier at vi elsker hverandre hver eneste dag. Har gode samtaler på kveldene også. Jeg har vel egentlig vaklet litt siden vi ble sammen, er jo mange fristelser der ute=) Men ingen av oss har vært utro, eller hatt et ønske om det. Vi trives godt i lag, og kommer til å være sammen for alltid (som jeg kan si pr i dag i alle fall;))
Katja Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Vi har vært samboere i 14 år. Jeg er sikker på at jeg har funnet mannen i mitt liv. Vi krangler faktisk aldri, og er flinke til å gi hverandre kos. MEN...vi har ikke lange,dype samtaler. Jeg har funnet meg en av den tause typen, så her i gården er det jeg som står for snakkingen og han lytter (eller later i allfall som, hehe). Dette irriterte meg mye før, men nå har jeg innfunnet meg med at han er av den stille typen, og kommer aldri til å bli noen skravlebøtte. Tidligere hendte det at jeg var litt missunnelig på venninner av meg som hadde funnet seg hypersosiale menn, som kan kunsten å tørrprate og snakke med alt og alle. Men etter å ha lyttet litt til de, fant jeg ut at det var utrolig mye dumt som kom ut av munnen på mange av de, så da var det i grunnen greit at min var taus, hehe. Vi var litt frem og tilbake i begynnelsen av forholdet vårt, men de siste 9-10 årene har i allfall jeg vært bombesikker på at jeg har funnet rett mann. Han har stilt opp for meg i tykt og tynt, og det at han stiller opp for meg og alltid setter familien først, er noe jeg setter umåtelig stor pris på.
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Vi oppfører oss egentlig mest som samboere i kollektiv vi, som har barna felles. Mest min feil, håper jeg finner gnisten tilbake snart! Før var det masse kos og elsker deg, nå er det bare eh.. Ja, hva er det? Har ikke hatt følelser for andre nei, tror nok jeg har funnet mannen i mitt liv! Klart man lurer i blandt, kanskje hver dag også, men i bunn og grunn vet jeg=) Er bare litt sliten etter to tette svangerskap og to små, har mistet piffen litt...
Piri Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Har vært samboere i gangske nøyaktig 6 år nå. Vi har få gode samtaler og kommunikasjonene ellers er som om vi snakker komplett forskjellige språk. Den daglige klemmen og sussen står jeg for. Hverdagsromantikk eksisterer ikke her i huset. Sex er en luxusgode. MEN når jeg prøver å sammenligne ham med andre menn (noe som virker fullstendig fjernt i utgangspunktet, men hvis jeg anstrenger meg) så faller samtlige gjennom. INGEN kan måle seg med min mann! Kunne ikke ramle meg inn i mine villeste fantasier å kysse en annen mann. Alle menn som prøver å legge an på meg, er fullstendig tåpelige, synes jeg. De driter seg ut. Litt pussig, egentlig.....NOE må vi da ha sammen, min kjedelige mann og jeg...
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 vi har nok ikke sånne laaange samtaler men vi snakker sammen om noe plager oss og vi tar oss tid til å høre på hverandre.. vi har ikke sex hverdag,men kos det blir det ofte ) fikk engang litt følelser for en annen,men da hadde vi det ikke så bra som jeg trodde,men vi kom oss over kneika og vi har det bedre enn noen gang ) har vert sammen i 4 år,samboere i 1 og har en herlig sønn på 3 mnd
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Vi snakker ofte og mye sammen, om alt og ingenting. Vi kan si alt til hverandre, og gjør det også. Vi koser vel hver dag, om det er ofte eller ikke vet jeg ikke. Vi er ikke enormt klengete, men klemmer og kysser sånn i forbifarten dersom en lager mat eller kommer med en kopp te. Jeg tviler ikke på om jeg skal være med ham resten av livet. Jeg er så sikker som jeg kan være. Jeg har ikke hatt følelser for noen andre, og har vel aldri opplevd det i ett bra forhold. Det ville i mitt tilfelle ha betydd at noe manglet/var feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå