*Nå er vi 3* Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Hei:) Vi kjøpte hånkler på IKEA, gode og myke er de. Kjøpte frottekluter på Princess, 5 stk for 15 kr. Fornøyd med de. Ellers finnes det jo også gass kluter, de er også greie.
Ioren Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Kid & Princess har gode håndklær, og de har jo ofte både 30-50 og 70% salg
Poteto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 tusen takk for svar... får ta meg en tur på kid
kaur *har født!* Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 ...bare sånn apropo billige håndklær fra KID.... Kjøpte 6 store håndklær fra KID i fjor.... en sånn kjøp 3 betal for 2 greie. De var ganske rimelige....men jeg sliter ennå med at de farger av... Jeg kan ikke vaske de sammen med noe annet. Jeg må spare opp slik at alle 6 er brukte før jeg kan vaske. Irriterende...
Poteto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 off.. men eg tenkte å kjøpe hvite.. eller lyste vertfall... men takk for tips
litakine og Theodor Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 sparkjøp har også, handla på netthandelen der jeg
kaur *har født!* Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Kommer også til å kjøpe inn noen nye håndklær og kommer til å satse på lys fage eller hvite. - Den eldste datteren min sa akkurat at "De er jo ganske gode å å bruke, da" med hensyn til blå håndklærna fra KID.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå