Gå til innhold

Liten og lett bagvogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 28.november og har en litt eldre simo kombivogn som jeg får så og si gratis. Jeg har imidlertid lyst på ny vogn og tenkte da på å kjøpe en liten og lett bagvogn som vi kan ha med på turer, kjøpesenter osv, mens vi bruker simovogna hjemme og på trilleturer. SKal ha voksipose til å ha i Simovogna.

Har sett litt på Quinny med Dreamibag, men ser at det skrives veldig mye forskjellig om Quinny inne her. Noen som kan anbefale meg vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg anbefaler quinny vogn på d sterkeste.

d som e perfekt m den e at du får en vogn m hardbag, samtidig som du får en glimrende sportsvogn når den tid kommer.

minuset er litn handlekurv under og vipper lett om du har sportvogndelen vendt bra deg

Skrevet

hei kjøpte meg akkurat en liten bagvogn nå til å ha med rundt som du sier, (mens jeg har emmuljunga etter første mann til å ha hjemme og til å litt større pose i.) vogna heter Bozz eleganze. Jeg falt for den med engang, jeg har jo ikke fått prøvd den med en baby i. men er så mye mindre og lettere å ta med seg (ha prøvd den inn og ut av bilen.) den har svinghjul foran (to) og større hjul bak som er luft hjul. så den er lett å styre og når du klapper den sammen forsvinner de to forreste hjulene inn under vogna slik at den tar liten plass. jeg kjøpte den i sverige. den hadde akkurat kommet inn i butikken så jeg var første mann som hadde kjøpt den. den kan gjøres om til sports sete ved å faktisk vippe ned bagen og hadde flere stillinger. den virket stabil, men har jo ikke noen lenger erfaring med den enn at den står å venter på å bli brukt

Skrevet

Bugaboo Cameleon! Veier 9 kg med understell og bag - blir liten sammenlagt + har stoooor, god bag.

Ville ikke valgt Quinny med Dreamibag....den er jo knøttliten....

Skrevet

vil og anbefale quinny med dreami på det varmeste:o) nå har jeg ikke prøvd bagdelen enda,men utrolig fornøyd med sportsdelen som vi brukte til lillemann her ikke ville sitte i vogn mere..

har faktisk sett bare bra om quinny her inne i det siste jeg:o)

veldig god vogn å trille er det iallefall!

Skrevet

Jeg har vært gjennom noen vogner med snuppa nå (kom i desember), og har endt opp med Teutonia Spirit S3, som jeg kan anbefale på det varmeste! Har den med softbag, som snuppa på snart 7 mnd har god plass i fremdeles. Den er lett og smidig, samtidig som den er robust og veldig lun og god for babyen.

Verdt å sjekke ut! :-)

Skrevet

Signerer RutIetutt*stormagapus*26.07.07

Har bestilt samme vogn selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...