Gå til innhold

Har de nestle,nan, avent osv i Danmark??

Anbefalte innlegg

Skrevet

på lokale dagligvarer?

reiser dit 1 uke....lurer på hvor mye jeg skal ha med meg av nødvendige ting t baby:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har Avent men lite Nan, men har veldig bra mme der. Både fra Bauveais og Hipp.

De har masse Nestlé, men anbefaler virkelig auveais sine produkter, de er knallbra:)

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med å finne Nan i danmark. Nestle grøter synes jeg nesten de har mere av enn i norge. nan er forresten ganske mye billigere i danmark så jeg har pleid å kjøpe med meg noen esker hjem.

Skrevet

Da for jeg hamstre litt nan:-)

Har vært i Danmark før med snuppa men på det ene senteret vi var på (Billka) så hadde de ikke så mye nan syntes jeg...derfor jeg lurte.

Men for vel uansett tak i alt jeg vil...ungen sulter vel ikke ihjel der heller !!:-)

Skrevet

Bilka har ikke Nan i det heletatt der vi handler, heller ikke SuperBest eller Spar.

Vi har kjøpt Stork når vi har skullet ha ferdigblandet, den er god for sånn "på farten"

Vil forøvrig anbefale deg å handle med barnematglass hjem, de har mye spennende, til en billig penge der:)

Og dersom dere først er på Bilka så har de kjempebra ukestilbud på vin og kjøtt også:)

Skrevet

Nestle er som pesten (eller cola) og finnes nesten overalt- også i landsbyer i afrika.

Skrevet

Vi drar også til Danmark i morgen, har kjøpt så jeg har ut mandagen, men satser på å få handlet for resten av uken da.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...