Gå til innhold

HJELP!!!PLEASE:)

Mai-prinsesså..termin 26 mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Ricinusolje det samma som lakserolje????Noen som veit???

Er på 3 dagen overtid......Og vil få fødsel igang.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke men IKKE gjør det da! risikerer styrtfødsel...........

Skrevet

Styrtfødsel...vil d si å føde på 30 min eller på noen timer???Off....ikke lett dette her....Boor veldig nær sykehuset da:=)

Skrevet

Gå tiden din ut du...

Bedre fødsel for dere begge to..

Skrevet

ikke gjør det... for din del og ditt barns del.... det er ikke bra å putte i seg slike avføringsmidler da dette går over til barnet og barnet har ikke godt av dette... det har noe med de stoffene som er i midlene å gjøre...vet ikke om du kan gi barnet diarè men det er i allefall laaangt fra bra... skal du sette i gang fødselen er d andre metoder jeg heller ville ha prøvd...

stimulig av brystvortene, sex, vask av vinduer, kanel, kruttkaffe, fødepizza, modningsakupunktur, gå trapper og lange turer der du kjenner at livmoren trekker seg sammen...

Men det beste for deg og barnet er at det kommer av seg selv, vil ikke virke motarbeidende men om du skal gjøre noe for å få den i gang så gjør d skikkelig... dra til jordmor å spør om hun kan strippe deg eller noe...

Uannsett hva du ender med å gjøre/ ikke gjøre....LYKKE TIL ;o)

Klem

Skrevet

disseoljene er farlig.

konen til min far tok lakserolje og fikk styrtfødsel, ungen ute på 1time helt livløs.

bare flaks at alt gikk bra ifølge jordmor som var med. de rakk jo så klart ikkje frem til sykehuset, så ho fødte på veien. babyen kom i setefødsel og.

tenk du e 4dager over tiden, om maks 10dager får du se babyen din.e d verdt å risikere nokke då?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...